پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حادثه تروریستی چابهار

حوزه/علما، روحانیون، شورای روحانیت و افتا، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت کردستان با صدور بیانیه‌ای، حادثه تروریستی چابهار را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علما، روحانیون، شورای روحانیت و افتا، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت کردستان، با صدور بیانیه‌ای، حادثه تروریستی چابهار را محکوم کردند.

در این بیانیه می خوانیم:

 حادثه تروریستی شهرستان چابهار در سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و زخمی‌شدن شماری از هموطنانمان شد، در حالی رخ داد که کمتر از سه ماه از حمله تروریستی به رژه نیروهای مسلح در اهواز گذشته بود، اتفاقی که قلب‌های ما را آکنده ازغم و اندوه کرد.

این بار دست ایادی دشمنان در چاربهار در ماه مولود، ماهی که منتسب به پیامبر رحمت و مهربانی است به خون پاک ملت این مرز و بوم آغشته شد.

آنچه که مبرهن و عیان می‌نماید این است که گروهک‌ها و گروه‌های تروریستی که دست به چنین اعمال ددمنشانه‌ای می‌زنند و از خون و خونریزی افراد بی‌گناه هیچ ابایی ندارند، دست‌پرورده استبداد آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم‌های مرتجع منطقه و کانون‌های مروج خشونت و افراط‌گرایی در منطقه است که در صدد برهم زدن ثبات، یکپارچگی و وحدت اقوام مذاهب ایران اسلامی و در نهایت سلطه بر ملت ایران هستند، اما بی‌شک ملت ایران همچون گذشته اقدامات ضدبشری آنها را خنثی و چهره واقعی آنها را برملا خواهند کرد.

ما علما، شورای روحانیت و افتا، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور ضمن محکوم کردن این اقدامات جنایات‌کارانه و توطئه‌های خبیث دشمنان و گروهک‌های تروریستی، تسلیت خود را به پیشگام مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم این شهدا که مظلومانه در جریان این حادثه تروریستی شهد شهادت را نوشیدند، عرض می‌کنیم و ایمان داریم که ید پرقدرت الهی همچنان گذشته از آستین سربازان قدر این مرز و بوم بیرون خواهد آمد و انتقام خون این عزیزان را از تروریست‌ها و سردمداران تکفیری و صهیونیستی خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha