جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری

حوزه/حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری همراه با سیده زهرا نقوی عضو پارلمان ایالتی پنجاب با خانم دکتر شیرین مزاری وزیر امورحقوق بشر پاکستان دیدار کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان همراه با سیده زهرا نقوی عضو پارلمان ایالتی پنجاب با دکتر شیرین مزاری وزیر امور حقوق بشر پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین  جعفری گفت: به رسمیت شناختن «گلگیت بلتستان» به عنوان یک ایالت پاکستان نیاز مهم امروز است و لازم است به مردم منطقه گلگیت بلتستان همه مزایای قانونی داده شود، چون نمی شود کسانی که برای کشور فداکاری کرده و شهروندان واقعی پاکستان هستند از حقوق خود محروم شوند و از این رو لازم است به رسمیت شناختن گلگیت بلتستان هر چه زودتر حل شود، زیرا این یک مسئله بسیار حساس است و بی توجهی به آن به سود کشور نیست.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با اشاره به مسئله مفقود شدن جوانان فعال مذھبی شیعه گفت که این مسئله باید فوری حل شود و برای حل آن وزارت حقوق بشر و دیوان عالی کشور و دیگر نهادهای نظام تلاش کنند.

وی افزود: این یک مسئله مهم و متعلق به حقوق بشر است و ما لازم می دانیم برای پیگیری روند مفقود شدن جوانان این کشور یک کمیسیون دارای اختیارات تشکیل داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین  جعفری برای حل مسئله یمن و فلسطین خواستار ایفای نقش تعیین کننده و مثبت پاکستان شد.

 خانم شیرین مزاری وزیر حقوق بشر پاکستان هم باتشکر از هیئت مجلس وحدت مسلمین، گفت: برای استحکام و سربلندی کشور نقش مجلس وحدت مسلمین پاکستان قابل تحسین است و دولت جنبش انصاف نیز در حال بررسی مسئله گلگیت بلتستان است و به زودی در این زمینه به مردم گلگیت بلتستان خبر خوشی اعلام خواهیم کرد و مسئله مفقود شدن جوانان کشور نیز متعلق به و زارت حقوق بشراست و ما می خواهیم که این مسئله پایان یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha