پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی ، امام جمعه دزفول

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی، به نقش مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره) در تربیت طلاب و روحانیون فاضل پرداخت و گفت: در این حوزه علمیه بیش از ۱۸۵ طلبه از پایه یکم تا دهم مشغول تحصیل هستند که هر کدام از آنها، به مثابه یک افسر در جنگ فرهنگی ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، در اجلاسیه جامعه روحانیت شهرستان دزفول و مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه آیت الله قاضی(ره) این شهرستان، با گرامیداشت شهدای دانشجو، در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به دستاوردهای بزرگ انقلاب اشاره کرد و گفت: به برکت انقلاب اسلامی، ایران در عرصه‌های مختلف علمی توانسته جایگاه مهمی در سطح جهان به دست آورد.

وی ضمن تجلیل از مجاهدت‌های آیت الله موسوی جزایری در تقویت حوزه علمیه خوزستان، اظهار کرد: آیت الله موسوی جزایری به‌عنوان فخر نه‌تنها خوزستان، بلکه کشور است و نقش برجسته‌ای در تقویت حوزه‌های علمیه استان خوزستان داشته و دارند.

امام جمعه دزفول، همچنین به نقش مدرسه علمیه آیت الله قاضی(ره) در تربیت طلاب و روحانیون فاضل پرداخت و گفت: در این حوزه علمیه بیش از ۱۸۵ طلبه از پایه یکم تا دهم مشغول تحصیل هستند که هر کدام از آنها، به مثابه یک افسر در جنگ فرهنگی ایفای نقش می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین قاضی دزفولی، در پایان با اشاره به نزدیک شدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ظرفیت‌های بزرگ خوزستان، خواستار برپایی نمایشگاه باشکوهی از دستاوردهای انقلاب در این استان به‌ویژه در قالب مسائل علمی، فرهنگی، دینی و دیگر عرصه‌های صنعتی و کشاورزی شد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha