پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 471302
۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
دیدار با خانواده شهید

حوزه/ طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام صادق(ع) نی ریز با خانواده شهید زهری زاده دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، طلاب و روحانیون مدرسه علمیه امام صادق(ع) نی ریز به همراه مدیر مدرسه و رئیس بنیاد شهید این شهر با خانواده شهید عباسعلی زهری زاده دیدار کردند.

در ابتدای این جلسه خانواده شهید و دمیری توضیحاتی پیرامون ویژگی های این شهید بزرگوار ارائه کردند و پس از آن نیز  زیارت عاشورا توسط طلاب مدرسه امام صادق(ع) قرائت شد.

حجت الاسلام عقیل شفیعی، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) نیز ذر این جلسه به اهداف حضور طلاب در منزل شهید اشاره و اظهار داشت: هدف از حضور طلاب در این منزل شریف، تجدید روحیه و تجدید عهد و پیمان با شهدا و سپس یادآوری رشادتها و زحمات شهدا و خانواده شهدا است.

وی افزود: دیدار با خانواده شهدا سبب می شود تا نعمت امنیت و آسایش و آرامش را فراموش نکنیم و درواقع بدانیم که همه این ها را مدیون شهدا هستیم.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) نی ریز مانوس شدن با زندگی شهدا را یکی دیگر از اهداف دیدار با خانواده شهدا دانست و تصریح کرد: باید هر طلبه برای خود یک شهید الگو قرار دهد و با او عهد و پیمان ببندد تا در مسائل معنوی موفق عمل کند.

حجت الاسلام شفیعی سپس با نقل گوشه ای از زندگی نامه طلبه شهید علی عباس حسین پور پرداخت و بیان کرد: افتخار طلاب و روحانیون این است که علاوه بر تربیت جوانان و آماده کردن جوانان پاک و مخلص برای شهادت خود در این راه پیشگام بوده و بیشترین شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی سپس خطاب به مادر شهید خاطرنشان کرد: ما از شما به خاطر تربیت فرزندان انقلابی که حاضر بودند جانشان را بدهند تا این انقلاب بماند، تشکر و قدردانی می کنیم و بدانید اگر شما یک عباسعلی دادید، ما امروز آمده ایم بگوییم همه ما مثل فرزند شما هستیم و حاضریم تا پای جان از انقلاب حفاظت کنیم تا خون فرزندان شما پایمال نشود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) نی ریز خاطرنشان کرد: مادران شهدا با تقدیم بهترین عزیزان خود زمینه ساز انقلاب مهدی فاطمه (عج) هستند و اجر و پاداش اصلی از دست صاحب اصلی انقلاب قطعا خواهند گرفت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha