پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
جنبش اسلامی نیجریه اسامی ۳۴ تن از شهدای روز اربعین را منتشر کرد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه خدمتگزاران اربعین و راهیان نور فقط به رضای خدا بیاندیشند، گفت: محبت اهل بیت علیهم السلام بدون شک در دل افرادی که در مسیر معنوی راهیان نور و اربعین حسینی شرکت می کنند برای سال های سال قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، شب گذشته در مراسم تجلیل از خادمان ستاد اربعین حسینی استان یزد گفت: هدف امام حسین (ع) از قیام عاشورا فقط در جهت رضای خدای متعال بود.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد افزود: معامله امام حسین(ع) با پروردگار معامله ای بود که هیچ کس با خدای متعال انجام نداد و به همین واسطه بود که خالق هستی، ایشان را برای تمام جهانیان معرفی و محبت اهل بیت(ع) را در دل مردم جهان قرار داد.

وی با تاکید بر اینکه نیت افرادی که درمسیر حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) خدمت رسانی می کنند باید رضای خدا باشد، تصریح کرد: رضایت اهل بیت(ع) و حمایت از دین از جمله نیاتی است که خدمتگزاران در مسیر امام حسین(ع) باید در فعالیت هایشان در نظر داشته باشند.

آیت الله ناصری یزدی در ادامه با بیان اینکه باید در مسیر اربعین حسینی و راهیان نور از کسانی استفاده کرد که تا به حال در این مسیر معنوی شرکت نداشتند، اضافه کرد: بسیاری از این افراد یا در فکر نیستند، یا فضای خانوادگیشان به این شکل است که برای حضور در این مسیر تلاشی نمی کنند و یا فضای جامعه و اطرافیان سبب شدند که به فکر حضور در راهپیمایی اربعین و راهیان نور نباشند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: شکی در این نیست که هر کس در مسیرهای معنوی شرکت کند، محبت اهل بیت علیهم السلام را در دل خواهد داشت.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha