جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عزیزی

حوزه/مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند از وجود انسان های مجاهد و ایثارگر لذت می برد، گفت: خداوند در بعد فضیلت به مجاهدان راه دین افتخار می کند که این گونه انسانهایی آفریده تا برای اعتلای دین الهی از بهترین هدیه یعنی از جان عزیز خود می گذرند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام تقی عزیزی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی امروز در اجلاسیه ایثارگران کنگره 2 هزار شهید خراسان جنوبی اظهار داشت: اگرچه ما اجلاسیه های متفاوتی در این ایام برگزار کردیم، اما این اجلاسیه رنگ و بوی دیگری می دهد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند از وجود انسان های مجاهد و ایثارگر لذت می برد، عنوان کرد: خداوند در بعد فضیلت به مجاهدان راه خدا افتخار می کند که این گونه انسان هایی آفریده است تا برای اعتلای دین الهی از بهترین هدیه ای که خدا داده یعنی از جان عزیز خود، می گذرند.

وی با بیان اینکه بهترین آیه این است که «انسان های مجاهدی که در راه خدا جهاد می کنند محبوبین خدا هستند»، گفت: خداوند  انسان هایی که در راه خدا جهاد می کنند را دوست دارد، چراکه بنیان های مرصوص و پایه های نظام دینی هستند، همان پایه هایی که بعد از 40 سال از گذشت انقلاب چنان استحکامی به این نظام بخشیده که هیچ کشور و دشمنی فکر تجاور به آن را نمی کند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در پایان با اشاره به اینکه حبیب بن مظاهرهایی که در جنگ بودند و نوجوانانی که با سنین کم پا به میدان جهاد گذاشتند، یاد و خاطره کربلا را زنده کردند، بیان داشت: ما امروز هم وارث مسلم بن اوسجه و هم علی اکبرها هستیم و افتخار می کنیم که در دورانی زندگی می کنیم که این موقعیت به ما دست داد و شما بدانید که محبوب خدا هستید.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha