چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان قزوین دفتر امام جمعه را به دور از مسائل جناحی و گروهی دانست و گفت: دفتر امام جمعه قزوین فارغ از هرگونه مسائل جناحی وگروهی می باشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دفتر امام جمعه قزوین، ضمن قدردانی از تلاش‌های رئیس دفتر سابق، دکتر زمانی را به‌عنوان یک چهره قرآنی و فرهنگی دانست و اظهار داشت: دکتر زمانی در بسیاری از عرصه‌های فرهنگی و قرآنی چهره‌ای شناخته‌شده برای آحاد مردم به‌خصوص جامعه قرآنی و حوزه علمیه قزوین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تصریح کرد: امروز باید اهداف اولیه همه مسئولین و دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی اقامه نماز، تبیین مطالبات مقام معظم رهبری و ادامه دادن مسیر و آرمان‌های والای شهدا باشد.

وی افزود: شما مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، ائمه جمعه و جماعات، حوزه‌های علمیه باید بیش‌ازپیش با رئیس جدید دفتر امام جمعه همکاری و همراهی نموده، چراکه با تفکر و مشورت شما می‌توانیم این استان را به پیشرفت و تعالی در همه زمینه‌ها برسانیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدینی، دفتر امام جمعه را به‌دوراز مسائل جناحی و گروهی دانست وبیان کرد: دفتر امام جمعه قزوین فارغ از هرگونه مسائل جناحی و گروهی است و کسانی که این تفکر را نسبت به دفتر امام جمعه دارند نوعی اهانت به مجموعه حساب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز آنچه دارای اهمیت بوده این است که بتوانیم منویات و خواسته‌های مقام معظم رهبری و امام راحل و شهدا را در استان با همکاری شما تبیین نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha