جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حاج کرم اعظمی جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس

حوزه/ جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس با بیان اینکه مایه بسی افتخار است که جوانان بسیجی با دست خالی توانستند ۸ سال مستمر علیه آمریکا و دست نشاندگان او مقاومت کنند و پیروز شوند، تصریح کرد: امروز هم اگر بنابر توصیه رهبری معظم انقلاب به جوانان میدان بدهند خیلی از مشکلات حل شدنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حاج کرم اعظمی، جانباز ۷۰ درصد، در جمع طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی، گفت با توجه به آیه 11 سوره مبارکه الضحی که می فرماید« وَأَمَّا بِنِعْمَةِ رَبِّكَ فَحَدِّثْ . و از نعمت پروردگار خويش[با مردم] سخن گوى»، نزول نعمات خداوندی و برکات انقلاب در جمیع جهات چه شهر و روستا، و تفاوت ماهوی با رژیم طاغوت مردم را به نظام اسلامی وفادارکرده است.    

وی در ادامه با اشاره به منزلت مردم ایران در نظر حضرت امام(ره) که فرمودند: من با جرات مدعی هستم که ملت ایران و توده میلیونی آن در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله(ص) و مردم کوفه در عهد امیرالمومنین(ع) هستند، افزود: سزاورا نیست مردمی که تابع محض امام(ره) و ولایت هستند با بی تدبیر مسئولان این روزها اقتصادشان را به سختی بگذرانند.

جانباز 70 درصد دفاع مقدس با بیان اینکه مایه بسی افتخار است که جوانان بسیجی با دست خالی توانستند 8 سال مستمر علیه آمریکا و دست نشاندگان او مقاومت کردند و پیروز شدیم، اظهار کرد: امروز هم اگر بنابر توصیه رهبری معظم انقلاب به جوانان میدان بدهند خیلی از مشکلات حل شدنی است.

وی با بیان اینکه آمریکا برای شکست انقلاب اسلامی با همراهی دول اروپایی ازآغاز نهضت اسلامی تا کنون لحظه ای دست از دشمنی با ما برنداشته، گفت: امام(ره) با دوراندیشی و مقام عظمای ولایت با همان دید و نظر با توصیه های خود کشور را از بحران ها نجات داده اند.

این رزمنده دفاع مقدس با توجه به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص هوشیار و آمادگی همه جانبه در برابر تهاجم دشمنان انقلاب و نظام اسلامی، افزود: نباید فراموش کرد که دفاع مقدس 8 سال نبود بلکه 40 سال مردم ایران اسلامی مورد تهدید و تحریم هستند و دفاع مقدس ادامه دارد.

وی در پایان با سفارش به طلاب جوان در خصوص اینکه در کنار تحصیل، وصیتنامه شهدا را مطالعه و با بصیرت مدافع حریم ولایت باشید، فرهنگ بسیجی را از دستاوردهای 40 ساله انقلاب دانست و اظهار کرد: هرگز رشادت روحانیون بسیجی در دفاع مقدس و کمک به مردم زلزله زده سرپل ذهاب را فراموش نخواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha