جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رمضانی

حوزه/ دبیر کانون های فرهنگی و هنری مساجد قزوین گفت: تحرک د‌شمنان بر روی فرهنگ بیش از همیشه است ،چرا که امروز در تلاش هستند که ارزش ها و باورهای ملی ایران اسلامی را در جامعه کمرنگ و تضعیف کنند که باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام علی رمضانی، در جمع خواهران مبلغ حوزه علمیه خواهران قزوین، گفت: شیطان گام‌به‌گام از نظر اعتقادی و اخلاقی افراد را منحرف می‌کند به‌طوری‌که هر فرد خود می‌تواند ترویج کننده آن فرهنگ باشد.

دبیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قزوین با بیان اینکه مراقبت بر عدم ابتلا به دام دشمن بسیار سودمندتر از درمان است، بنابراین باید مقابل هجمه‌های مخرب هوشیار بود، تصریح کرد: دشمن هدف و سعی خود را بحث حیاء زدایی قرار داده است، چراکه امروز حیاء زدایی هدف و نقطه تمرکز استکبار جهانی بوده  و باید تمرکز جامعه امروز ما بر احیاء و تبیین اندیشه‌های دینی، اسلامی و قرآنی باشد.

وی با بیان اینکه محور اصلی تهاجم فرهنگی که ابعاد آن بسیار  وسیع‌تر و عمیق‌تر از تهاجم نظامی است، کمرنگ نمودن و خدشه‌دار نمودن آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی که همان حجاب و عفاف در جامعه بوده است، افزود: محور اصلی تهاجم فرهنگی که ابعاد آن  خیلی وسیع‌تر و عمیق‌تر از تهاجم نظامی است، حیازدایی است.

حجت‌الاسلام رمضانی خاطرنشان کرد: تحرک دشمنان بر روی فرهنگ بیش ازهمیشه است، چراکه امروز در تلاش هستند که ارزش‌ها و باورهای ملی ایران اسلامی را در جامعه کمرنگ و تضعیف نمایند که باید هوشیار باشیم.

وی بر تبیین موضوع حجاب و عفاف در جامعه از سوی خواهران مبلغه در جامعه برای بانوان جوان تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha