پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد حسن مهدوی مهر

حوزه/ جامعة المصطفی به مرحله ای از بالندگی رسیده است که مدیران خود را تربیت، پرورش و انتخاب می کند. حتی محموعه های دیگر نیز از ظرفیت های نیروی انسانی متخصص و زبده جامعةالمصطفی استفاده می‌نمایند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر دبیر هیئت امنای جامعه المصطفی، پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید مجتمع آموزش عالی فقه(مدرسه حجتیه) گفت: جامعة المصطفی در دوران شکوفایی و رشد و تعالی خود قرار دارد.

وی انتخاب مسئولان و مدیران را از المصطفائیان، از مهمترین دلایل رشد و شکوفایی جامعة المصطفی دانست و اذعان داشت: جامعة المصطفی به مرحله ای از بالندگی رسیده است که مدیران خود را تربیت، پرورش و انتخاب می کند. حتی محموعه های دیگر نیز از ظرفیت های نیروی انسانی متخصص و زبده جامعةالمصطفی استفاده می‌نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر افزود: مجتمع آموزش عالی فقه به عنوان ستون فقرات المصطفی، همچون مشعلی فروزان، دانش آموختگان فراوانی تربیت نموده است؛ ثمرات این شجره طیبه را در جای جای عالم می بینیم که خدمات بزرگی را به جامعه بشریت ارائه می‌دهند.

وی در ادامه به ویژگی های شخصیتی حجت الاسلام والمسلمین محامی اشاره نمود و ابراز داشت: مجتمع آموزش عالی فقه دربردارنده مجموعه از نیروهای انسانی متخصص و معنوی است که در جهان نور افشانی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین مهدوی مهر توانمندی های حجت الاسلام والمسلمین تلخابی را مورد توجه قرار داد و ابراز داشت: برخورداری از شور و نشاط جوانی و نیز علم و درایت مثال زدنی، از محسنات حجت الاسلام والمسلمین تلخابی است که در ایشان نهادینه شده است.

در بخش پایانی این جلسه، حجج اسلام والمسلمین عابدیان و خیریان به نمایندگی از اساتید و کارکنان مجتمع آموزش عالی فقه در سخنانی ضمن تبریک به حسن انتخاب حجت الاسلام والمسلمین تلخابی، از تلاش های مجاهدانه حجت الاسلام والمسلمین محامی تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است: در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین محامی، حجت الاسلام والمسلمین تلخابی به عنوان رئیس جدید مجتمع آموزش عالی فقه معرفی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha