سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
مرکز مشاوره حیات طیبه خوزستان

حوزه/ اساتید مشاور طراز اول حوزه علمیه قم و خوزستان در این مرکز مشاوره حضور مستمر داشته و در موضوعات گوناگونی همچون «سبک زندگی اسلامی»، «ازدواج»، «مشاوره‌های پیش و پس از ازدواج»، «علمی و فرهنگی»، «علل افت تحصیلی»، «روان‌شناختی» و «روان‌درمانی» به مشاوره می‌پردازند.

حجت الاسلام عباس منصوری، کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به روند فعالیت‌های مرکز مشاوره «حیات طیبه» حوزه علمیه اهواز، اظهار داشت: این مرکز مشاوره از سال 96 با هدف ارائه مشاوره‌های تخصصی به طلاب و خانواده‌هایش در اهواز راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه اساتید مشاور طراز اول حوزه علمیه قم و خوزستان در این مرکز مشاوره حضور مستمر دارند، گفت: اساتید مشاور در ساعات کاری دفتر، به ارائه بهترین مشاوره‌های تخصصی در زمینه‌های مختلف می‌پردازند.

حجت الاسلام منصوری، با اشاره به اساتید حاضر در این مرکز، بیان کرد: حجج‌اسلام والمسلمین حصاری، شریفی، فراغت، محسنی و شکوهی تعدادی از مشاورین این مرکز هستند که در موضوعات گوناگونی همچون «سبک زندگی اسلامی»، «ازدواج»، «مشاوره‌های پیش و پس از ازدواج»، «علمی و فرهنگی»، «علل افت تحصیلی»، «روان‌شناختی» و «روان‌درمانی» به مشاوره می‌پردازند.

کارشناس تهذیب حوزه علمیه خوزستان، در پایان یکی از اساتید ثابت مرکز مشاوره حیات طیبه را حجت الاسلام والمسلمین حصاری از قم اعلام کرد و بیان داشت: ایشان هر هفته یا نهایتاً هر 2 هفته یک‌بار به خوزستان آمده به ارائه مشاوره‌های تخصصی می‌پردازند.

 

لازم به ذکر است، آدرس «مرکز مشاوره حیات طیبه» پیش از چهارراه زند، خیابان شهید قنادان زاده، پلاک ۳۴۵ بوده و مخاطبین می‌توانند جهت نوبت‌دهی تلفنی، از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۷ الی ۲۰ با شماره ۰۹۳۰۴۸۳۲۴۶۴ تماس حاصل فرمایند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha