جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بسیج طلاب فارس

حوزه/ مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس از برگزاری دوره مبلغین خانگی خواهران با حضور ۳۰۰ نفر برای توانمندسازی مبلغین در شیراز خبر داد.

حجت الاسلام سید قاسم کاظمی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری دوره های آموزش طلاب و روحانیون جهت اعزام به مناطق راهیان نور، اظهار داشت: دوره آموزش طلاب و روحانیون جهت اعزام به اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، با حضور ۳۰۰ نفر در شیراز برگزار شد.

وی با بیان اینکه اعزام طلاب و روحانیون به مناطق راهیان نور از ۱۵ مهرماه آغاز شده و تا یکم بهمن ماه ادامه خواهد داشت، افزود: اعزام در مرحله بعد نیز برای برادران، اوایل دی ماه آغاز خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان فارس به دیگر برنامه‌های این سازمان اشاره و خاطرنشان کرد: دوره یک روزه کارگاه آموزش تخصصی برای فرماندهان پایگاه های مقاومت نیز با حضور نفر ۹۰ نفر در شیراز برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: دوره مبلغین خانگی خواهران نیز با حضور ۳۰۰ نفر از خواهران برای توانمندسازی مبلغین در شیراز برگزار خواهد شد که افراد در تکایا و مساجد سطح شهر حضور خواهند داشت تا علاوه بر توانمندسازی مبلغین در تمام مراسم های مذهبی شیراز حضور داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha