چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مبلغ روستای شرفویه

حوزه/ حجت الاسلام حامد غفاری از طلاب مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) لارستان است که در یکی از مساجد روستاهای این منطقه به نام شرفویه، مشغول خدمت رسانی به دین و دنیای مردم است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام حامد غفاری از طلاب مدرسه علمیه علی بن ابی طالب(ع) لارستان است که در یکی از مساجد روستاهای این منطقه به نام شرفویه مشغول فعالیت های، تبلیغی و فرهنگی است.

 از جمله فعالیت های این روحانی مبلغ در مسجد روستای شرفویه، اقامه نماز جماعت یومیه، برگزاری جلسه انس با قرآن هفته ای یک شب در منزل یکی از مامومین و برگزاری دوره های اخلاقی است.

این روحانی همچنین فعالیت های فرهنگی دیگری مانند برگزاری دعای، توسل، کمیل و ندبه را به صورت مستمر در این روستا اجرا می کند.

حجت الاسلام غفاری روزهای یکشنبه دوره های مشاوره ویژه خواهران را در مسجد این روستا برگزار می کند، علاوه بر این نیز حلقات صالحین ویژه جوانان و نوجوانان به صورت مستمر در هفته در این مکان مقدس انجام می شود.

روایتگری جهاد و شهادت به صورت هفته ای در کنار قبور شهدا و سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان  به صورت هفتگی از دیگر فعالیت های این روحانی مبلغ مدرسه علمیه لارستان به شمار می رود.

همچنین این روحانی مبلغ متناسب با مناسبت های مختلف نیز به برگزاری برنامه های مختلفی مانند، جشن وحدت و برپایی ایستگاه صلواتی در این ایام و ایراد سخن در هیئات مذهبی می پردازد.

 رسیدگی به امور محرومین و خانواده های بی سرپرست با همکاری شورا و دهیاری، برگزاری کلاس های عقیدتی و بیان احکام به صورت مستمر و سرکشی از مدارس ابتدایی و راهنمایی و اقامه نماز در آنان گزیده ای  از فعالیت های این روحانی مبلغ در روستای شرفویه است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha