جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اخبار کوتاه

برگزاری جلسه مدیران مدارس علمیه تبریز، تقدیر از تیم‌های برتر مسابقات ورزشی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی و قدردانی امام جمعه اهر از فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه از مهمترین اخبار حوزوی آذربایجان‌شرقی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز،‌ جلسه مدیران مدارس علمیه شهر تبریز صبح امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم، رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در مدرسه علمیه ولیعصر(عج) تبریز برگزار شد.

در این جلسه مشکلات و مسائل مختلف از سوی مدیران مدارس علوم دینی مطرح و در خصوص آنها بحث و تبادل نظر شد.

جلسه اخلاق امام جمعه تبریز در مدرسه ولیعصر تبریز برگزار شد

جلسه درس اخلاق حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم صبح امروز در مدرسه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز با حضور اساتید، طلاب و کادر اداری مدرسه و همچنین کارکنان مدیریت حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در این جلسه گذشت و ایثار را یکی از موارد احسان در روابط اجتماعی اسلام دانست که آثار بسیار سازنده‌ای در حل مشکلات اخلاقی و اجتماعی جامعه دارد.

تقدیر از تیم‌های برتر مسابقات ورزشی مدارس علمیه حوزه آذربایجان‌شرقی

از تیم‌های برتر مسابقات ورزشی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی که به مناسبت هفته تربیت بدنی، در دو رشته فوتسال و والیبال برگزار شده بود، با اهدای جوایزی تقدیر شد.

در این مراسم که با حضور امام جمعه تبریز برگزار شد، از تیم فوتسال مدرسه علمیه ولیعصر(عج) تبریز به خاطر قهرمانی در مسابقات فوتسال و تیم والیبال مدرسه امیرالمومنین علیه السلام تبریز نیز به خاطر کسب مقام قهرمانی مسابقات والیبال اهداء جوایز انجام و مورد تقدیر قرار گرفتند.

این مسابقات با حضور هشت تیم فوتسال و چهار تیم والیبال از مدارس علمیه آذربایجان‌شرقی در هفته تربیت بدنی برگزار شد.

قدردانی امام جمعه اهر از فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه

حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌زاده، امام جمعه شهرستان اهر با حضور در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان‌شرقی، با مدیر این مرکز دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار ضمن قدردانی از فعالیت‌های مرکز خدمات، این مرکز را یکی از بزرگ‌ترین نعمات ولایت به طلاب و خانواده روحانیان دانست و گفت: بر همه ما به‌ویژه طلاب و روحانیان واجب است که شکرگزار و قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

همچنین در این جلسه حجت‌الاسلام سید ابوالفصل موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان‌شرقی و دیگر  معاونین این مرکز به ارائه گزارش از اقدامات صورت گرفته و در حال اجرا پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha