چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
محمد رضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان یزد

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان یزد با اشاره به نقشه های دشمن در راستای نابودی خانواده های ایرانی، گفت: آموزش سبک زندگی اسلامی و مهارت های اجتماعی از حلقه های مفقوده مقاطع آموزشی در کشور است که اگر به آن توجه می شد، امروزه با این همه مشکلات در حوزه خانواده روبه رو نبودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، محمد رضا حبیبی، رئیس کل دادگستری استان یزد، امروز در نشست شورای مشورتی مراکز مشاوره خانواده استان یزد، با تاکید بر اینکه دشمن در این سال ها در صدد این برآمده تا خانواده های ایرانی را از هم بپاشد، گفت: آنها در راستای نابودی خانواده های ایرانی به هر کاری دست می زنند و از هیچ حربه ای نیز در راه نمی گذرند.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام و انقلاب این سال ها با راه اندازی ماهواره و شبکه های اجتماعی گوناگون کاری کرده اند که اختلافات در بین خانواده ها بالا بگیرند و در این زمینه ما باید فعالیت هایی انجام دهیم که در مقابل این توطئه ها ایستادگی کنیم و خانواده های ایرانی را نسبت به این مسائل آگاه سازیم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جوان در آستانه ازدواج دختر و پسر باید مهارت های زندگی را آموزش ببینند، تصریح کرد: جوانان با آشنایی از مسائل، نسبت به بسیاری از هجمه های ضد فرهنگی دشمنان آگاهی پیدا می کنند و در زندگی مشترک می توانند مدیریت بهتری داشته باشند.

حبیبی یادآور شد: آموزش سبک زندگی اسلامی و مهارت های اجتماعی از حلقه های مفقوده مقاطع آموزشی در کشور است که اگر به آن توجه می شد، امروزه با این همه مشکلات در حوزه خانواده روبه رو نبودیم.

 رئیس کل دادگستری استان یزد با بیان اینکه در جمهوری اسلامی فرهنگ های غنی اسلامی ایرانی وجود دارد، اضافه کرد: باید با تکیه بر فرهنگ غنی ایرانی و تعالیم متعالی اسلامی محتوای آموزشی مناسب در سرفصل های آموزشی کشور گنجانده شود تا انتخاب شریک زندگی، اداره زندگی مشترک و تربیت نسل بر اساس یک شناخت عمیق شکل بگیرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha