شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر با اشاره به فعالیت های حوزه علمیه خواهران استان در عرصه پژوهش ابراز داشت: با توجه به اینکه رویکرد حوزه علمیه خواهران بر مبنای پژوهش و پژوهش محور است نیاز است طلاب در این عرصه تقویت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، خانم فاطمه یوسفی، امروز در نشستی با مدیر و معاونان حوزه علمیه استان بوشهر، با ابراز خرسندی از تعامل و همکاری بین حوزه برادران و خواهران در استان، گفت: این آمادگی وجود دارد تا با همکاری حوزه علمیه برادران استان برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را با شکوه برگزار کنیم.

مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، کمبود استاد اخلاق در مدارس را یکی از دغدغه های این حوزه دانست و افزود: نیاز است با همکاری حوزه علمیه برادران و در جهت تقویت و برگزاری کلاس های درس اخلاق ویژه طلاب خواهر از ظرفیت های حوزه علمیه برادران استفاده شود.

وی با اشاره به فعالیت های حوزه علمیه خواهران استان در عرصه پژوهش، ابراز داشت: با توجه به اینکه رویکرد حوزه علمیه خواهران بر مبنای پژوهش و پژوهش محور است، نیاز است طلاب در این عرصه تقویت شوند.

خانم یوسفی عنوان کرد: لازم است با برگزاری کارگاه های پژوهشی در سطح مدارس به صورت مستمر در طول سال به ویژه در مدارس سطح 2 این کار انجام شود تا آرام آرام طلاب در این زمینه با روند کار پژوهشی آشنا شوند تا به هنگام ورود به سطح 3 مبانی آن را فرا گرفته باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر خواستار شرکت در جلسات کرسی های آزادندیشی حوزه علمیه برادران شد و گفت: با توجه به پیش رو بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می توان کرسی های آزاد اندیشی را در همین راستا در تمامی مدارس علمیه برگزار کرد.

خانم یوسفی، خواستار برگزاری دوره های مشاوره ویژه تربیت اساتید و طلاب حوزه علمیه خواهران در زمینه های مختلف شد و گفت: تربیت کادر موفق مشاوره نیاز است و باید طلاب و اساتید استعدادیابی شوند و مشاورانی را تربیت کنیم که در علوم روز بتوانند مشاوره دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha