شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین بر لزوم هوشیاری طلاب در برابر توطئه های دشمنان تاکید کرد و گفت: همیشه خطر نفوذ وجود دارد و در هر مسئولیتی که هستیم باید احساس خطر کنیم، لذا نباید از کنار مسئله نفوذ به سادگی گذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در جمع طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی(ره) شهرستان تاکستان، ضمن گرامیداشت یاد وخاطره مرحوم آیت الله شالی، گفت: مرحوم آیت الله شالی در زمان حیات خود خدمات شایسته و ماندگاری به این مدرسه و طلاب داشتند که برای همیشه در اذهان مردمان و روحانیون منطقه باقی خواهد ماند.

وی خاطرنشان کرد: امروز در حوزه علمیه قزوین شاگردان این عالم با فضیلت صاحب کرسی تدریس بوده و به طلاب جوان علم آموزی می کنند.

استاد حوزه علمیه قزوین بر لزوم هوشیاری طلاب در برابر توطئه های دشمنان تاکید و خاطرنشان کرد: همیشه خطر نفوذ وجود دارد و در هر مسئولیتی که هستیم باید احساس خطر کنیم، لذا نباید از کنار مسئله نفوذ به سادگی گذشت.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: دشمن دست از سر انقلاب و مردم ما برنداشته است و هر روز توطئه ای را در سر خود می پروراند و می خواهد انقلاب را با مشکلاتی مواجه کند که باید هوشیار باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین، بر بهره گیری بیشتر طلاب جوان از فرصت ها تاکید کرد و گفت: شما طلاب علوم دینی که افتخار شاگردی حضرت ولی عصر(عج) را دارید در مرحله اول مزین به اخلاص و همچنین توجه جدی به امور تحصیلی و تهذیبی داشته باشید.

استاد حوزه علمیه قزوین با بیان این که تلاش برای تحصیل علم و تزکیه نفس و همچنین خدمت به دین و مردم هدف مقدسی است، تصریح کرد: طلبه باید نمونه بارز اخلاق و رفتار اسلامی باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha