چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علی بخشی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی تاکستان بر توجه جدی و تحقیق و پژوهش طلاب علوم دینی در زمینه سبک زندگی علمای استان شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمید علی بخشی در جمع طلاب مدرسه علمیه شهرستان تاکستان، بر لزوم بهره گیری طلاب جوان از سبک زندگی علما و فرهیختگان حوزوی تاکید کرد و گفت: طلاب جوان علاوه بر فراگیری دروس، باید با تحقیق وپژوهش بتوانند ابعاد زندگی علمایی نظیر مرحوم آیت الله شالی را بررسی کنند و بیش از پیش با این بزرگان آشنا شوند.

استاد حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مرحوم آیت الله شالی و مرحوم آیت الله باریک بین در احیای حوزه علمیه قزوین خدمات قابل تحسین و ماندگاری انجام دادند که باید این فعالیت ها توسط طلاب در جامعه به خوبی تبیین شود.

حجت الاسلام علی بخشی ادامه داد: کمتر کسی از نظر علمی، تقوا، زهد، سیاسی، مجاهدت و خدمت به مردم جامعیت آیت الله موسوی شالی را دارد، اما شخصیت ایشان بسیار مهجور مانده است. البته خود ایشان از شهرت گریزان بودند و در محافلی که نتیجه آن جز شهرت نبود حضور نمی یافتند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان تاکستان در ادامه ضمن قدردانی از حمایت های ارزشمند نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و امام جمعه شهرستان تاکستان، بیان کرد: انصافا این بزرگواران در حمایت از این مدرسه و طلاب و اساتید به خوبی همکاری ارزشمندی دارند که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام علی بخشی به راه اندازی فاز دوم ساختمان مدرسه علمیه تاکستان اشاره کرد و گفت: مراحل ساخت و تجهیز فاز دوم مدرسه علمیه شهرستان تاکستان در مرحله اجرایی است که امیدواریم با تامین منابع هرچه زودتر به بهره برداری برسد، چرا که امروز طلاب این مدرسه در حجره های پنج نفره به امور تحصیلی خود پرداخته که کار را برای یک طلبه مشکل می نماید.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha