جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام غفوری-معاون تهذیب حوزه علمیه تاکستان

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی شهرستان تاکستان از برگزاری دوره سواد رسانه و همچنین کلاس های بصیرتی در این مدرسه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود غفوری، امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه شهید مصطفی خمینی شهرستان تاکستان گفت: مجهز شدن به علم روز از مهم‌ترین ابزار برای مقابله با توطئه‌های دشمنان است و باید طلاب جوان در راه کسب علوم روز تلاش کنند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه شهرستان تاکستان تصریح کرد: طلبه باید بتواند به شبهاتی که هر روز  از طریق شبکه های مجازی مطرح می شود به خوبی پاسخ دهد.

وی در ادامه افزود: امروز باید خود را بیش از پیش به اخلاق اسلامی و قرآنی مزین نموده و اگر بتوانیم از آموزه های ائمه معصومین(ع) و سیره آن بزرگواران در امور تحصیلی و زندگی خود بهره بگیریم می توانیم یک طلبه موفق درجامعه باشیم و به خوبی رسالت اصلی که همان تبلیغ است را به مرحله اجرا در آوریم.

حجت الاسلام غفوری، مدرسه علمیه شهرستان تاکستان را از مدارس نمونه در استان بیان کرد و گفت: این مدرسه همیشه با حمایت خوب و ارزشمند نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری همراه بوده و طلاب و اساتید مدرسه نیز توانسته اند در زمینه پژوهشی، رتبه های خوبی را به دست آورند.

 معاون تهذیب مدرسه علمیه شهرستان تاکستان همچنین از برگزاری دوره سواد رسانه و همچنین کلاس های بصیرتی در این مدرسه خبر داد.

گفتنی است، 135 طلبه در مدرسه علمیه شهرستان تاکستان مشغول تحصیل می باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha