جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید مدیر حوزه علمیه قزوین از مدرسه تاکستان

حوزه/ حجت الاسلام صفی خانی با اشاره به اغتشاشات دی ماه سال گذشته و تخریب مدرسه علمیه تاکستان اشاره کرد و گفت: : سال گذشته از سوی واحد رسانه ای حوزه قزوین مستند «تکرار فیضیه» تهیه و از رسانه ملی پخش شد. بخش دوم این مستند نیز آماده و به زودی در ایام دی ماه از شبکه استانی مرکز قزوین پخش خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علاالدین صفی خانی، در بازدید از مدرسه علمیه شهرستان تاکستان، در نشستی با طلاب این مدرسه، گفت: شما طلاب باید بانشاط و انگیزه به تحصیل علم بپردازید و بدانید که تحصیل به خاطر  مدرک گرایی فقط گذاراندن بیهوده وقت است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: علما و فضلای برجسته با بهره گیری بیشتر از زمان و همچنین تلاش، پشتکار و اراده قوی در فراگیری دروس علوم دین به درجات بالای علمی و اخلاقی رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانی می‌فرمایند طلبه‌ها محور امیدها و انرژی‏ هاى بالقوه و بالفعل حوزه هستند که باید قدر آنها دانسته شود؛ چرا که نیروی جوانی و انرژی دارند و با نگاهی نو وارد معرکه دین شده‌اند.

حجت الاسلام صفی خانی اظهار کرد: طلبه‏ باید با دعا، ذکر و مناجات انس پیدا کند و دل خود را پاک و صاف کند تا وقتى مقابل انوار معرفت و توفیقات الهى قرار گرفت، تلألو یابد.

 استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: طلبه‏ باید راه را با معرفت و علم و یقین انتخاب کند و آن را ادامه دهد.

حجت الاسلام صفی خانی در ادامه به اغتشاشات دی ماه سال گذشته و تخریب مدرسه علمیه شهرستان تاکستان پرداخت و بیان کرد: سال گذشته از سوی واحد رسانه ای حوزه علمیه قزوین مستند «تکرار فیضیه» تهیه و از رسانه ملی پخش شد که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، بخش دوم این مستند نیز آماده و به زودی در ایام دی ماه سال جاری از شبکه استانی مرکز قزوین پخش خواهد شد.

وی در پایان به برگزاری برنامه های ورزشی برای طلاب اشاره کرد و گفت: بخش امور طلاب حوزه علمیه قزوین در مناسبت های مختلف برنامه های ورزشی برای طلاب مدارس به مرحله اجرا در آورده که امسال نیز در ایام الله دهه مبارکه فجر این برنامه ها اجرا می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha