سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام سیدامجد حسینی

حوزه/ معاون عملیات قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) استان کردستان گفت: با حضور جمعی از مسئولان، رزمندگان، روحانیون و نویسندگان، از کتاب «سرباز کوچک امام (ره)» رونمایی می شود.

حجت الاسلام سیدامجد حسینی امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به جایگاه کتاب و فرهنگ مطالعه در جامعه، اظهار داشت: متاسفانه میزان مطالعه در جامعه ایرانی نسبت به استانداردهای جهانی در رتبه بسیار پائینی قرار دارد.

معاون عملیات قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) استان کردستان با اشاره به اینکه باید زمینه های نهادینه سازی فرهنگ مطالعه در کشور را مهیا کنیم، گفت: نهادهای فرهنگی به نوعی متولی ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه هستند، زیرا آمارها نشان می دهد در هر جامعه ای که فرهنگ مطالعه بالا باشد، در مقابل میزان بزهکاری و ناهنجاری بسیار پایین می باشد، به همین مناسبت مراسم رونمایی از کتاب «سرباز کوچک امام (ره)» برگزار می شود.

وی به محتوای کتاب «سرباز کوچک امام (ره)» اشاره  و بیان کرد: این کتاب که درباره دفاع مقدس می باشد، زندگی و سرگذشت کوچک ترین آزاده این میهن، «مهدی طحانیان» را به نگارش درآورده است.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: این مراسم به همت قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) استان کردستان، روز چهارشنبه هفته جاری، در دانشگاه کردستان برگزار می گردد و برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم، از قهرمان این کتاب «مهدی طحانیان» دعوت به عمل آورده ایم.

معاون عملیات قرارگاه خاتم الاوصیاء(عج) استان کردستان با اشاره به این که کتاب مذکور توسط «فاطمه دوست کامی» به رشته تحریر درآمده، بیان کرد: از ویژگی های بارز و ممتاز این کتاب می توان به تقریظ امام خامنه ای بر آن اشاره کرد که نشان از محتوای بسیار زیبا این کتاب دارد.

حجت الاسلام حسینی به سخنرانان این مراسم اشاره کرد و بیان داشت: در این مراسم، حجت الاسلام و الملسمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان و حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، مدیر حوزه علمیه استان به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

براساس این گزارش، کتاب «سرباز کوچک امام (ره)» در 761 صفحه منتشر و با قیمت 35 هزار تومان به فروش می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha