جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کتاب دفاع مقدس

حوزه/همزمان با برگزاری کنگره ملی دو هزار شهید استان خراسان جنوبی و برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان جنوبی رونمایی از ۱۱۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و ایثار و شهادت انجام می گیرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از بیرجند، مهدی رحیم آبادی معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران، گفت: در راستای کنگره 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و حمایت از نویسندگان استان، در حرکتی جهادی، تعداد 110 عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس و شهید و شهادت توسط نویسندگان استان و با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس تدوین و به چاپ رسید.

معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان جنوبی افزود: این کتاب ها با موضوعات دفاع مقدس، شهدای استان، زنان و نقش آنان در دفاع مقدس، کودک و نوجوان، تاریخ شفاهی، مدافعین حرم، مدافعین وطن و شعر و هنر دفاع مقدس، توسط نویسندگان استان به رشته تحریر درآمده است.

وی ادامه داد: از این تعداد کتاب ۶۰ عنوان، مستقیما توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ۵۰ عنوان با همکاری موسسه مردم نهاد «آیه های استقامت» و سایر نهادها منتشر شده است.

رحیم آبادی خاطرنشان کرد: این کتاب ها همزمان با برگزاری کنگره ملی 2 هزار شهید استان خراسان جنوبی و برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب استان توسط مسئولین کشوری و لشکری رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha