جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فقیه معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری کرسی های آزاداندیشی در مدارس علمیه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام حسین فقیه امروز در نشستی با معاونان حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، به پیش رو بودن هفته وحدت حوزه و دانشگاه اشاره کرد و اظهار داشت: هر سال جلساتی خوبی بین جامعه حوزوی و دانشگاهی در استان برگزار می شود و امسال نیز به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت حوزه و دانشگاه بنا است این جلسات ادامه پیدا کند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری جلسات ماهانه معاوان پژوهش مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: معاونان پژوهش مدارس علمیه خواهران نیز می توانند در این جلسات به جهت هم افزایی و انتقال تجارب حضور بهم رسانند.

وی از برگزاری کرسی های آزاداندیشی در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این مساله برای شورای عالی انقلاب فرهنگی بسیار حائز اهمیت است و امسال نیز همانند سال های گذشته این کرسی ها آزاداندیشی را برگزار می کنیم. به ارائه دهنده و ناقد این کرسی امتیاز و گواهی اعطا می شود.

حجت الاسلام فقیه بیان داشت: اگر مقالات و پایان نامه های ما به سمتی برود که موضوعات و معضلات روز جامعه در آن دیده شود قطعا می تواند بسیاری از آسب های جامعه و مشکلات را حل کند.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر از ایجاد دو نشریه پژوهشی ویژه طلاب و اساتید حوزه علمیه استان خبر داد و گفت: در این نشریات چکیده ای از آثار طلاب برگزیده در جشنواره های علمی علامه بلادی بوشهری(ره) و علامه حلی(ره) چاپ می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha