شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماینده رئیس مرکز خدمات درجمع طلاب سنندج

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین موسوی خطاب به طلاب تأکید کرد: شما باید معلم دین شوید و مبانی دین را بین جوانان تحکیم بخشید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین موسوی دستیار ویژه رئیس مرکز خدمات در بیست و یکمین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات، با مدیران، استادان و طلاب مدارس علمیه حضرت خدیجه(س)، مسجد النبی(ص) و مسجد قبای شهر سنندج دیدار و گفتگو کرد.

مشاور رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور ضمن معرفی فعالیت‌های مرکز خدمات، گفت: یکی از برکات سفرهای استانی، ایجاد ارتباط دوسویه و تحکیم مودت بین طلاب و مسئولان مرکز خدمات است.

وی خاطرنشان کرد: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در سال 1370 به امر رهبر معظم انقلاب اسلامی تأسیس شد.

مشاور رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با اشاره به هدف تأسیس مرکز خدمات، تصریح کرد: هدف تأسیس و فعالیت مرکز خدمات این است که طلاب دغدغه کمتری در راه تحصیل خود داشته باشند.

وی به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه میان طلاب اشاره کرد و افزود: امروزه با برنامه‌ریزی دشمنان برای شبهه افکنی در بین مسلمانان، به طلاب فاضل و باسوادی نیازمندیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی اظهار داشت: میلیون‌ها مسلمان در سراسر دنیا زندگی می‌کنند ولی بر اساس نقشه‌های شوم استکبار جهانی، مسلمانان جهان از یکدیگر متفرق هستند.

وی با اشاره به آیه شریفه «واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا» گفـت: اگر مسلمانان جهان با یکدیگر متحد بودند، وضع جامعه اسلامی این چنین نبود.

مشاور رئیس مرکز خدمات خطاب به طلاب تأکید کرد: شما باید معلم دین بشوید و مبانی دین را بین جوانان تحکیم ببخشید.

مشاور رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور افزود: با پیشرفت تکنولوژی و تأثیر فضای مجازی، طلاب باید به سلاح علم و تقوا مسلح شوند تا بتوانند با برنامه‌ریزی ضد دینی دشمنان اسلام مقابله کنند.

در این دیدارها نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از ممتازان تحصیلی و حافظان این مدارس تجلیل کرد.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha