جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تجلیل از فعالان مذهبی و فرهنگی شهرستان قروه

حوزه/ با حضور مسئولان و فعالان مذهبی و فرهنگی استان کردستان از ۴۰ فعال فرهنگی و مذهبی شهرستان قروه تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با حضور مسئولان و فعالان مذهبی و فرهنگی استان کردستان، پیش از ظهر امروز از 40 فعال فرهنگی و مذهبی شهرستان قروه تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم، فرماندار شهرستان قروه اظهارداشت: روزگاری در همین کشور ایران کشف حجاب و از بین بردن این واجب دینی جزو افتخارات و ارزش برای حکومت محسوب می شد، ولی اکنون به برکت وجود انقلاب اسلامی این امر به نوعی ضدارزش های دینی و فرهنگی مبدل شده است.

وحدت و انسجام ضرورت امروز جامعه اسلامی

موحد امان الهی با اشاره به اینکه همه ارکان انقلاب و نظام در خدمت دین اسلام هستند، افزود: یکی از افتخارات همه ما مسئولان این است که در نظام و حکومت اسلامی ایران خدمت می کنیم و به نوعی کارگزاران این انقلاب محسوب می شویم.

فرماندار شهرستان قروه در ادامه سخنان خود به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و بیان داشت: باید از کسانی که در زمینه احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فعال هستند تقدیر و سپاس داشته باشیم.

امان اللهی ادامه داد: امروز یکی از ضروریات در کشور به ویژه در استانی به مانند کردستان، حفظ وحدت و همگرایی در بین ملت است.

فرماندار شهرستان قروه تاکید کرد: یکی از مهمترین برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی فعال نمودن و تاسیس هیئت ها و تشکل های دینی در سطح کشور و استانهای همانند کردستان می باشد و خوشبختانه در همین شهرستان قروه شاهد خدمات بسیار خوبی به هئیت های مذهبی هستیم.

این مقام مسئول یادآور شد: از سوی دیگر در همین هیئت های مذهبی شاهد حضور فعالانه نوجوانان و جوانان هستیم که این اتفاقی مبارک و مهمی می باشد.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم، از 40 نفر فعالان مذهبی و فرهنگی شهرستان کردستان با اهدا هدایایی تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha