شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
۲۱

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی تصریح کرد: اگر بخواهیم آسیب های اجتماعی، روانی، فکری و امنیتی را در استان کاهش دهیم باید توجه ویژه‌ای به مراکز دینی بخصوص مدارس علمیه شود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در دیدار با سید رسول میر خلفی مدیر امور شعب بانک ملی استان ایلام، گفت: بنای مدرسه علمیه  صاحب الزمان(عج) ایلام در سال 61 شروع و توسعه مدارس علمیه سراسر استان ایلام در دهه 80 آغاز شد که مدارس به 7 مدرسه علمیه در شهرستان های استان توسعه یافت.

وی افزود: مدارس علمیه استان ایلام در این سال ها با عزت نفس فعالیت خود ادامه داده‌اند، البته در بحث زیر ساخت و تجهیزات وضعیت مناسبی ندارند و در همین راستا استاندار محترم کمک‌هایی برای مدارس در نظر گرفته است

مدیر حوزه علمیه استان ایلام اظهار کرد: طلاب استان بسیار مستعد هستند و چهره علمی مدارس در جشواره علامه حلی درخشان بود، به طوری که که بسیاری از آثار ارسالی به جشنواره از لحاظ کیفیت علمی در حد استاندار به بالا بود. همچنین اساتیدی که در مدارس علمیه استان در حال فعالیت می باشند، دارای رتبه های ممتاز در سطوح مختلف هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی تصریح کرد: اگر بخواهیم آسیب های اجتماعی، روانی، فکری و امنیتی را در استان کاهش دهیم باید توجه ویژه‌ای به مراکز دینی بخصوص مدارس علمیه شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha