سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مهاجمین مسلح به خانه امام جماعت در کیپ تاون حمله کردند

حوزه/ یک گروه مهاجم مسلح با شکستن درهای منزل، به خانه امام جماعت کیپ تاون یورش برده، پسر او را با اسلحه تهدید کرده، منزل را بهم ریخته و اموال او را به سرقت بردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از iol، یک گروه مهاجم مسلح با شکستن درهای منزل امام جماعت مسجد کیپ تاون در آفریقای جنوبی، به محل سکونت او حمله کردند.

امام قصان موس لنزداون هنگام این یورش در منزل نبوده اما پسرش، عروس و نوه هایش که 7 ساله و 10 ساله هستند، داخل خانه بوده اند.

ماهر پسر وی گفت: اتفاق در ساعت 3:30 زمانی رخ داد که با همسر و کودکانم در حال تماشای تلویزیون بودیم. صدای بنگ بلندی شنیدیم و به سوی در جلویی دویدیم. وقتی به آنجا رسیدیم متوجه شدیم که در را شکسته اند. به همسرم و فرزندانم گفتم که به اتاق برگردند و در را پشت سرشان قفل کردم.

وی افزود: دو مرد با تفنگ مرا تهدید کردند، من به عقب خانه رفتم و با فریاد کمک خواستم. در آن لحظه متوجه حضور 5 مهاجم مسلح دیگر نیز شدم که همگی حرفه ای بودند.

گزارش ها حاکی است کسی در این حمله آسیب ندیده است. خانواده امیدوارند با استفاده از تصاویر دوربین های مداربسته همسایگان بتوانند مهاجمین راشناسایی کنند.

به گفته جوزف سوارتبویی، سخنگوی پلیس، مهاجمان منزل را بهم ریخته و اموال را به سرقت برده اند.

تاکنون هیچ مظنونی در این رابطه دستگیر نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha