جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین بر تدبر، تفکر و بهره گیری بیشتر طلاب مدارس علمیه قزوین از آیات نورانی این کتاب آسمانی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در دید ار با دست اندرکاران برگزاری برنامه های مدارس علمیه قزوین، به انس بیشتر با این کتاب آسمانی گفت: اگر بخواهیم همیشه در امور زندگی و تحصیلی خود راه سعادتمندی و عزت و سبک زندگی را برای خود و خانواده هموار نماییم، توجه جدی وانس بیشتر با آیات نورانی قرآن می باشد،چرا که می تواند آبرومندی وخوشبختی را برای آن فرد همراه نماید.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد:امروز آنچه که برای مسلمانان دارای اهمیت بوده این است که بتوانیم بیبش از پیش با برگزاری برنامه ها و محافل قرآنی، اجازه ندهیم این کتاب ارزشمند در جامعه رو به فراموشی سپرده شود.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: جامعه مدعی اسلام این است که هنوز قرآن مثل یک رودخانه جاری در دل و جانمان نفوذ نکرده و آموزه های آن را جدی نگرفته ایم و استفاده یک طلبه علوم دینی از قرآن برای درک و تدبر در آیات نورانی آن امروز بیش از پیش حائز اهمیت است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: باید به قرآن چنگ زد، از رهنمود هایش بهره  کافی برد و دستورات آن را در جامعه عمل نمود، چرا که رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) این رابطه فرمودند که  هر گاه فتنه ها مانند پاره های شب تار به شما رو آورد، برشما لازم است که قرآن را جدی بگیرید.

وی همکاری دست اندرکاران برگزاری برنامه های قرآنی در مدارس علمیه قزوین با  بخش قرآن و عترت قزوین بیان کرد: این بخش برنامه های ارزشمندی با  موضوعات قرآنی و همچنین کلاس های صوت و لحن برای طلاب مدارس علمیه حوزه علمیه قزوین که در حال برنامه ریزی و اجرا است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha