شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام امید رحمانی

حوزه/ مسئول اداره فرهنگی، اجتماعی و سیاسی حوزه علمیه خراسان شمالی از برگزاری دوره فرهنگی بصیرتی ویژه اساتید مدارس علمیه استان در مشهد مقدس خبر داد.

حجت‌الاسلام امید رحمانی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار کرد: دوره فرهنگی بصیرتی ویژه اساتید مدارس علمیه استان به مدت سه روز در مشهد مقدس خبر داد.

وی با اشاره به حضور بیش از 85 نفر از اساتید خواهر و برادر حوزه علمیه خراسان شمالی به همراه خانواده‌های آن‌ها در این دوره، افزود: درمجموع بیش از 300 نفر از اساتید مدارس علمیه و به همراه خانواده‌های آن‌ها در این برنامه شرکت دارند.

حجت‌الاسلام رحمانی اضافه کرد: زیارت مرقد مطهر امام رضا (ع) و فیض حضور در نماز جماعت حرم مطهر رضوی، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد و حضور در دوره تربیت دینی فرزند با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالفضل موسوی استاد حوزه علمیه و مشاور خانواده ازجمله برنامه‌های این دوره تربیتی فرهنگی است.

وی ادامه داد: نشست اساتید با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع، سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی برای خانواده‌های اساتید و نشست بصیرتی سیاسی ویژه اساتید و خانواده‌های آن‌ها برخی از برنامه‌هایی است که در روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام رحمانی خاطرنشان کرد: در روز جمعه هم کمیسیون‌های تخصصی برگزار می‌شود که در این راستا هر 15 استاد در قالب یک کمیسیون تخصصی سازمان‌دهی شده‌اند.

گفتنی است، در سال تحصیلی جاری بیش از 110 استاد اعزامی و بومی در حوزه علمیه خراسان شمالی تدریس می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha