جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان با رهبر انقلاب

حوزه/ حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که برخی جریان های سیاسی در تلاش هستند جامعه دانشجویی را برای خود مصادر کنند، بیان داشت: دانشجویان باید مراقب باشند تا هیچ گاه اسیر بازی های جریان های سیاسی نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر امروز در دیدار جمعی از دانشجویان، دانشجوی ایرانی را سمبل مقابله با استکبار و استعمار خارجی دانست.

وی با بیان این که دانشجویان با بصیرت و انقلابی همواره در برابر نفوذ و توطئه دشمنان و بدخواهان انقلاب ایستادند، افزود: جریان دانشجویی در طول تاریخ ثابت کرده هیچ گاه اسیر گروه های سیاسی نخواهد شد.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران با حضور ارزشمند دانشجویان انقلابی به پیروزی رسید، خاطرنشان کرد: همراهی و همدلی حوزه و دانشگاه در جریان نهضت انقلاب رمز پیروزی آن حرکت و جنبش عظیم بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نیز رمز بقا و ماندگاری انقلاب و آرمان های آن، وحدت و همبستگی حوزه و دانشگاه است، تصریح کرد: در همین راستا دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا مانع از رسیدن حوزویان و دانشگاهیان به یک وحدت فراگیر وعملی شود.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با اشاره به این که دانشجوی با بصیرت و انقلابی تنها در مسیر آرمان های نظام گام بر می دارد، خاطرنشان کرد: با توجه نقش و اثرگذاری جامعه دانشجویی در تحولات مختلف کشور، دشمن در تلاش است تا دانشجوی مسلمان و با بصیرت را از مسیر انقلاب خارج کند.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که دانشجویان هوشیارانه در دفاع از انقلاب و آرمان های نظام گام بر می دارند، تصریح کرد: دانشجویان ثابت کردند هیچ گاه به تبلیغات دروغین جریان های منحرف و همچنین رسانه های معاند توجه نخواهند کرد و در همان مسیری که ارزش ها و آرمان های انقلاب حکم می کند حرکت می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز جامعه دانشجویی کشور پرچمدار گفتمان انقلابی گری مبتنی بر رهنمودها و مطالبات بر حق رهبری و در مواجه با جریان نفوذ انقلاب گریز است، خاطرنشان کرد: جامعه دانشجویی کشور باید همانند گذشته روحیه مطالبه گری خود را همواره حفظ و تقویت کند.

حجت الاسلام خوبانی  با اشاره به این که برخی جریان های سیاسی در تلاش هستند جامعه دانشجویی را برای خود مصادر کنند، بیان داشت: دانشجویان باید مراقب باشند تا هیچ گاه اسیر بازی های جریان های سیاسی نشود.

وی با بیان این که جامعه دانشجویی کشور باید در فراگیر سازی گفتمان انقلابی گری در جامعه بیشتر تلاش کند، افزود: امروز صیانت از انقلاب و آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری یکی از وظایف مهم جریان های دانشجویی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با دانشجویان کشور باید برای مصون ماندن از جریان نفوذ بصیرت و آگاهی سیاسی و دینی خود را تقویت کنند، خاطرنشان کرد: بصیرت و آگاهی مانع از نفوذ و توطئه دشمنان در کشورمان خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha