شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه نکا

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسئولان از دادن شعار و وعده به شدت پرهیز کنند، گفت: امروز ملت ایران در عمل می خواهند توانایی و اثرگذاری مسئولان را ببینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با اشاره به اهمیت دهه چهارم انقلاب بر ضرورت برنامه ریزی به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه فجر تأکید کرد.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی امروز پس از چهار دهه به جایگاه ویژه ای در عرصه های مختلف دست پیدا کرده است، افزود: حفظ و تقویت این جایگاه نیازمند حضور و پشتیبانی ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید براین که مسئولان باید قدردان مردم باشند، خاطرنشان کرد: این مردم همه فشارها و مشکلات را تحمل کرده اند تا این انقلاب به جایگاهی که امروز در آن قرار دارد دست پیدا کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که رسیدگی به امور مردم و رفع مشکلات و خواسته های به آنها یکی از مهم ترین وظایف مسئولان در نظام اسلامی است، تصریح کرد: باید از همه ظرفیت های موجود به منظور رفع مشکلات مردم استفاده شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسئولان از دادن شعار و وعده به شدت پرهیز کنند، خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران در عمل می خواهند توانایی و اثرگذاری مسئولان خود را ببینند.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که با شعار نمی توان کشور را اداره کرد، افزود: ایران اسلامی کشور فقیری نیست بلکه دارای ظرفیت و پتانسیل های بسیار بالایی است که می توان با بهره گیری و مدیریت صحیح از آنها رفاه و آسایش را برای مردم به ارمغان آورد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که امروز یکی از مهم ترین مشکلات کشورمان عدم مدیریت صحیح است، خاطرنشان کرد: با یک مدیریت انقلابی می توان به راحتی بحران ها و مشکلات را پشت سر گذاشت و همچون گذشته در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفت.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر با فرازونشیب های بسیاری مواجه بوده است، بیان داشت: اما با پشتوانه عظیم مردمی از همه مشکلات و سختی ها عبور کرده و امروز به یک قدرت جهانی تبدیل شده است.

امام جمعه نکا با اشاره به این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان در بسیاری از امور وابسته به غرب بود، تصریح کرد: استعمار و استکبار جهانی هیچ گاه نخواستند ملت ایران مستقل زندگی کند، بلکه تلاش آنها تا پیش از انقلاب وابستگی کامل کشور به آنها بود.

حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه داد، افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مستقل و مقتدر در جهان به الگویی برای سایر ملت ها تبدیل شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که فشار، تهدید و تحریم های امروز آمریکا نتیجه استقلال و آزادی ملت ایران در چهاردهه اخیر است، بیان داشت: ملت بزرگ ایران با حفظ این استقلال در برابر تحریم ها و تهدید های دشمن خواهند ایستاد. 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha