شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت ‌الاسلام حسین زارع بیدکی ، مدیر حوزه علمیه برادران شهرستان مهریز

حوزه/ مدیر حوزه علمیه برادران شهرستان مهریز گفت: نگاه مسئولان بیشتر به دانشگاه ها است تا حوزه های علمیه و خیلی نسبت به حوزه ها توجهی ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت ‌الاسلام حسین زارع بیدکی ، مدیر مدرسه علمیه شهرستان مهریز شامگاه سه شنبه 20 آذرماه سال جاری در نشستی با موضوع وحدت حوزه و دانشگاه که در اداره تبلیغات اسلامی مهریز برگزار شد، گفت: یکی از مسائلی که خانواده ها باید به آن توجه داشته باشند این است که فرزندانشان را برای  حضور در حوزه های علمیه تشویق و ترغیب کنند.

وی خاطر نشان کرد: خانواده ها بیشتر فرزندانشان را برای حضور در دانشگاه ها تشویق می کنند، افزود: مسئولین به دانشگاه‌ها و تخصیص بودجه به آن توجه بیشتری می‌کنند، حوزه ها در حاشیه قرارگرفته‌اند.

در ادامه حجت‌الاسلام متوسل، رئیس اداره تبلیغات اسلامی مهریز با اشاره به اینکه اگر جامعه و اقشار و اصناف مختلف با علم و آگاهی اظهارنظر و عمل کنند بسیاری از مشکلات رفع خواهد شد اظهار داشت: برای آگاه‌سازی نسل چهارم بعد از انقلاب به هم‌افزایی تمامی نهادهای فرهنگی نیازمندیم و باید اهمیت ارزش‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی به آنان انتقال داده شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha