چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت‌الاسلام احمد فؤادیان دامغان

حوزه/حجت‌الاسلام فؤادیان گفت: با جدیت آماده همکاری و تعامل و همدلی با مدیریت جدید حوزه علمیه استان سمنان هستیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از دامغان، حجت‌الاسلام احمد فؤادیان، در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن رستمیان مدیر جدید حوزه علمیه استان سمنان به میزبانی مرکز مدیریت تخصصی تفسیر بیان وحی با اشاره به انتصاب مدیر جدید حوزه علمیه سمنان اظهار داشت: این انتصاب شایسته بی‌شک می‌تواند مسبب موفقیت‌های پیش از پیش این نهاد و تداوم رویکرد حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی نژاد در راستای تقویت و بسط و توسعه و گسترش حوزه علمیه استان سمنان شود.

مدیر مرکز تخصصی بیان وحی تصریح کرد: حوزه علمیه به‌عنوان یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی می‌تواند نقش مهمی را در جامعه ایفا کند و بدون تردید در رأس آن مدیریت حوزه نقش مهمی را در ایفای نقش این نهاد دارد.

وی ضمن آرزوی توفیق در انتصاب مدیریت جدید افزود: با جدیت آماده همکاری و تعامل و همدلی با مدیریت جدید حوزه علمیه استان سمنان هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان سمنان نیز در این نشست ضمن تقدیر از حسن اعتماد آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور اظهار داشت: از همفکری‌ها و همدلی‌های همه افراد و دستگاه‌ها و نهادها در راستای پیشرفت و موفقیت روزافزون حوزه علمیه استان سمنان استقبال می‌کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمیان افزود: بدون شک با همراهی آحاد عزیزان و انقلابیون در جهت تحقق این مهم بهتر و شایسته‌تر می‌توان گام برداشت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha