جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعضای مسجد راچدیل کیت های نجات بخش سرما میان بی خانمان ها توزیع کردند

حوزه/ در فصل زمستان، مسلمانان عضو مسجد مدینه و انجمن ماموریت اسلامی بریتانیا در راچدیل، بیش از ۹۰۰ یورو کمک مالی جمع آوری کرده و ده ها کیت نجات بخش سرما برای بی خانمان ها آماده کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از rochdaleonline، مسلمانان مسجد مدینه و اعضای انجمن ماموریت اسلامی بریتانیا در شهر راچدیل در منطقه منچستر انگلستان بیش از 900 یورو کمک مالی برای اهداء به بی خانمان ها در فصل سرما جمع آوری کرده و همچنین کیت های «نجات بخش سرما» برای خیابان های شهرشان آماده کردند.

مقصود انور سرپرست خیریه گفت: بسیار الهام بخش است وقتی می بینیم که مسجدی ها با همکاری یکدیگر به کمک نیازمندان و فقرا در همسایگی شان می شتابند.

اشرف ضیاء مدیر مسجد نیز در این باره گفت: ما کارگاه های آموزشی و جلسات آگاهی بخشی سلامتی برگزار کرده و با همکاری امدادگران کیت های نجات بخش و بانک های غذایی برای کمک و اطعام نیازمندان آماده کردیم.

وی افزود: ما به همکاری مشترک برای حمایت از پروژه ها و خیریه مفتخر هستیم که به نفع تمام مردم محلی در شهری که در آن زندگی می کنیم است. 30 کیت نجات بخش بین مردم برای استفاده در فصل سرما توزیع شده و تمام تلاش مان را به کار می گیریم.

اشرف ضیاء در ادامه گفت: این سومین سالی است که کمک مالی جمع آوری شده و کیت های زمستانی برای بی خانمان ها آماده می شود. مردم نیز برای شناسایی کسانی که نیاز به کمک دارند،  ما را یاری رساندند. به علاوه به عنوان بخش دیگر فعالیت های جامعه اسلامی مسجد یکشنبه آخر هر ماه از ساعت 11 تا 1 بعداز ظهر به بی خانمان ها غذا می دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha