سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار احمد حسین زادگان استاندار مازندران

حوزه/ حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: همه باید به این موضوع توجه داشته باشند که اختلاف یک بیماری بدخیم است که ثمری جز ویرانی برای جامعه ندارد و هم دنیا و هم آخرت انسان را تهدید می کند، لذا باید با توجه به سرمایه های فراوانی که خداوند در اختیار ما قرار داده است، با همدلی امور را به پیش ببریم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله جوادی آملی در دیدار احمد حسین زادگان استاندار مازندران و هیئت همراه  که در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء برگزار شد،با اشاره به ظرفیت ها و امکانات استان مازندران بیان داشتند: استان مازندران به لطف الهی، دارای امنیت مناسب و برکات الهی فراوان است و به واسطه حضور شخصیت ها و علمای برجسته حوزوی و دانشگاهی، فرهنگ مردم، در سطح بالایی قرار دارد که بایستی این ظرفیت ها و امکانات را مورد توجه جدی قرار داد و از آنها استفاده کرد.

ایشان ادامه دادند: مشکل اساسی ما این است که باور نداریم انسان، موجودی ابدی است، اگر مسئولین بیت المال باور داشته باشند که با مرگ از پوست به در می آیند و بعد از مرگ باید پاسخگوی اعمال و اقدامات خود باشند، ممکن نیست بیراهه بروند.

معظم له اذعان داشتند: طبق بیان خداوند در قرآن کریم، این خود اختلاس گر، نجومی بگیر و دزد هستند که هیزم تمام نشدنی جهنم خواهند شد، باور این مطلب قطعا انسان را متحول خواهد کرد.

حضرت آیت الله  جوادی آملی خاطرنشان کردند: خداوند تاکید می کند که همه موجودات از حلال گوشت گرفته تا حرام گوشت، همه عائله من هستند و نزد من روزی دارند، با این وجود برخی حیوانات مانند موش، به فکر ذخیره کردن هستند و برخی دیگر مانند مرغان مهاجر، هزاران کیلومتر پرواز می کنند و به رزق و روزی که برای آنها تعیین شده می رسند، ما نیز می توانیم مانند آن پرندگان مهاجر، آزادمنشانه زندگی کنیم و این راه باز است.

معظم له در پایان تاکید داشتند: همه باید به این موضوع توجه داشته باشند که اختلاف یک بیماری بدخیم است که ثمری جز ویرانی برای جامعه ندارد و هم دنیا و هم آخرت انسان را تهدید می کند، لذا باید با توجه به سرمایه های فراوانی که خداوند در اختیار ما قرار داده است، با همدلی امور را به پیش ببریم.

در ابتدای این دیدار استاندار مازندران در سخنانی، وفاق و همدلی را مهمترین عامل رفع مشکلات مازندران ذکر کرد و گزارشی از اهداف و برنامه های خود در جهت رفع مشکلات استان مازندران و توسعه اقتصادی این استان خدمت معظم له ارائه نمود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha