پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز یکی از مهم ترین اهداف دشمن ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت است، تصریح کرد: دشمن با هدف ضربه زدن به اصل انقلاب تلاش می کند با تبلیغات دروغین و تهمت های واهی زمینه فاصله میان مردم و روحانیت را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، امروز در نشستی که با موضوع برنامه های ایام دهه فجر، با حضور مدیران مدارس علمیه ساری برگزار شد، دهه چهارم انقلاب را فرصت ارزشمندی برای تبیین چهار دهه عزت و سرافرازی نظام اسلامی در عرصه های مختلف دانست.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی در حالی وارد دهه چهار خود می شود که امروز شاهد اقتدار نظام در عرصه های گوناگون هستیم، افزود: این پیشرفت ها در سایه حمایت ها و حضور گرم ملت ایران در صحنه ها و عرصه های مختلف به دست آمده است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که این مردم بودند که با همراهی خود با نهضت امام راحل زمینه نابودی طاغوت و پیروزی انقلاب را فراهم کردند، بیان داشت: امروز نیز بقا و ماندگاری انقلاب به حضور و پشتیبانی ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به نقش محوری روحانیت در پیروزی نهضت انقلاب اشاره کرد و گفت: همراهی مردم و روحانیت برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت در جریان نهضت انقلاب پرچم دار قیام علیه رژیم طاغوت بود، بیان داشت: حضور و حمایت گسترده مردم نیز بسترهای لازم را برای فراگیری قیام و نهضت انقلاب در سراسر ایران فراهم کرد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که اگر همراهی مردم و روحانیت نبود نهضت انقلاب به پیروزی نمی رسید، خاطرنشان کرد: امروز نیز وحدت و همبستگی ملت ایران و روحانیت با بصیرت و انقلابی عامل عزت و اقتدار کشورمان در عرصه های مختلف است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز یکی از مهم ترین اهداف دشمن ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت است، تصریح کرد: دشمن با هدف ضربه زدن به اصل انقلاب، تلاش می کند با تبلیغات دروغین و تهمت های واهی، زمینه فاصله میان مردم و روحانیت را فراهم کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که دشمن به خوبی می داند که وحدت میان مردم و روحانیت همچون دژ مستحکمی است که مانع نفوذ آنها در کشورمان می شود، بیان داشت: تا زمانی که مردم و روحانیت با هم هستند دشمن نمی تواند کوچکترین صدمه ای به انقلاب و نظام اسلامی بزند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که ایام دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین نقش مشترک مردم و روحانیت در پیروزی نهضت انقلاب است، خاطرنشان کرد: مدارس علمیه باید در آن ایام یک برنامه مدون و منظمی برای بزرگداشت دهه چهارم انقلاب اسلامی که از اهمیت خاصی نیز برخوردار است داشته باشند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جریان نفاق و شبکه های ضد انقلاب از ماه ها قبل تلاش های تبلیغاتی خود را به منظور تضعیف انقلاب و نظام اسلامی آغاز کرده اند، گفت: باید دستاوردها و خدمات ارزنده انقلاب به گونه ای به جامعه نشان داده شود که دشمن از مواضع دروغین خود عقب نشینی کند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که پیشرفت های چهار دهه انقلاب اسلامی به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست، افزود: این بزرگترین افتخار برای ملت بزرگ ایران است که در سایه چهار دهه تحریم، تهدید و فشار خارجی به پیشرفت های خیره کننده ای در عرصه های مختلف دست پیدا کرده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha