پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
ناماینده ولی فقیه در استان ایلام

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار بر ضرورت استفاده از فرصت فضای مجازی تاکید کرد و گفت: طلاب ازفرصت فضای مجازی غافل نشوند و از آن بهره مند شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار، در جمع طلاب حوزه علمیه استان ایلام، گفت: با توجه به عملکرد حوزه علمیه استان، با تلاش های حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی، حوزه و مدارس علمیه رشد و پیشرفت قابل توجهی داشته اند که بسیار جای امیدواری دارد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در استان وجود دارد که می توان از آنها بهره برداری کرد و با توجه به اینکه طلاب مستعدی داریم باید از همه ظرفیت ها استفاده کرد.

وی ادامه داد: ظرفیت های فوق العاده‌ای در سطح استان در اختیار روحانیون و طلاب هست که به طور مثال می توان به خوبی از ظرفیت های مساجد استفاده کرد.

امام جمعه ایلام بیان کرد: حکم مقام معظم رهبری نشان دهنده اعتماد ایشان به نیروهای بومی استان است، لذا باید همه روحانیون، طلاب و مردم در تحقق و اجرای فرامین معظم له کوشا باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار همچنین بر ضرورت استفاده از فرصت فضای مجازی تاکید کرد و گفت: طلاب از فرصت فضای مجازی غافل نشوند و از آن بهره مند شوند.

وی در ادامه با اشاره به این که که طلاب استان بسیار توانمند و با دانش هستند و می توانند در عرصه های مختلف جامعه نقش مهمی را ایفا کنند و تاثیرگذار باشند، خاطرنشان کرد: طلاب انتظاراتی که از نماینده ولی فقیه دارند را بیان کنند و مشکلات را بگویند تا در جهت رفع آنها تلاش کنیم

برپایه این گزارش، طلاب و روحانیون نیر در این دیدار صمیمی به بیان نظرات خود پرداختند. 

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha