جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سه شعبه جدید رستوران های اسلامی «حلال گایز»  در لندن افتتاح می شوند

حوزه/ درحالی که رستوران های زنجیره ای «حلال گایز» با بیش از ۸۰ شعبه، هم اکنون یکی از شناخته شده ترین برندهای اسلامی در آمریکا محسوب می شوند، این برند سه شعبه جدید در اوایل ۲۰۱۹ در لندن افتتاح می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه» به نقل از thecaterer، رستوران های زنجیره ای «حلال گایز»، یکی از شناخته شده ترین برندهای غذاهای اسلامی و حلال در آمریکا، در اوایل سال 2019، سه شعبه جدید در لندن افتتاح می کنند.

این برند نخستین رستوران خود را  در برتانیا در ماه مارس 2019  در خیابان ایروینگ شهر لندن و در میدان لستر افتتاح کرده و دو شعبه دیگر نیز در ادامه سال راه اندازی خواهند شد.

گفتنی است  رستوران های زنجیره ای «حلال گایز» نخستین بار در سال 1990 در شهر نیویورک توسط گروهی از مهاجران مصری تبار پایه گذاری شدند، این جوانان مسلمان مصری ابتدا گاری های سیار هات داگ را اداره می کردند، آن ها به سرعت مشتریان زیادی به ویژه در میان رانندگان مسلمان که خواستار غذای خوب، حلال و سریع بودند، به دست آوردند.

نخستین شعبه رسمی رستوران حلال گایز در سال 2015 در شهر شیکاگو افتتاح شد و آن ها هم اکنون بیش از 80 رستوران در سرتاسر ایالات متحده مدیریت می کنند و انتظار می رود تا اوایل سال 2019 بیش از 100 شبکه در نقاط مختلف جهان داشته باشند.

جان ون دلن شریک تجاری برند می گوید: براساس فروش سالانه می توان گفت که آن ها در میان رستوران های قومیتی در مقام دوم قرار دارند. و اکنون زمان هیجان انگیزی برای تجارت این گروه محسوب می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha