سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام عابدینی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدینی بر ضرورت تشریح و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالکریم عابدینی، در دیدار معمرین روحانی استان قزوین، با ابراز خرسندی از این دیدار و با بیان اینکه باید قدردان خدمات معمرین باشیم، گفت: شما عزیزان، معلمان اخلاق و احکام دینی و حلقه اتصال مردم با معارف اهل‌بیت(ع)، آیات قرآن و معارف دینی هستید و نقش بسیار ارزنده‌ای در جامعه ایفا می‌کنید.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر ضرورت تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیان کرد: اگر شما عزیزان دستاوردهای انقلاب اسلامی را تشریح کنید، یقیناً اثرگذاری بسیار زیادی خواهد داشت، چراکه آن دوران را از نزدیک دیده‌اید و می‌دانید شاه و عمال رژیم چه مفسده‌هایی را مرتکب می‌شدند.

وی افزود: امروز رهبر جمهوری اسلامی ایران انسانی فرهیخته، اهل ایمان، ارزش‌های دینی و انسانی و ساده‌زیست هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدینی به پیشرفت‌های کشور پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پیش از انقلاب اسلامی کشور ما در تولید علم جایگاه بسیار پایینی داشت؛ اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ۲ درصد تولید علم جهان در اختیار دانشمندان ایرانی است و این مهم بسیار ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: شغل تعلیم و تربیت، تأثیرگذاری بر قلوب مردم است و هر چه بیشتر از دوران خدمت در این عرصه بگذرد، نفوذ کلام بیشتر می‌شود و مسئولیت‌ها سنگین‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha