شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری گفت: آمریکا و اسرائیل بزرگ‌ترین تروریست های جهانند و مخالفت فرمانده ارتش پاکستان در به رسمیت شناختن اسرائیل قابل تحسین است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ناصر عباس جعفری دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان گفت: زندگی رسول اکرم(ص) یعنی قیام برای عدل الهی در جامعه و وقتی که زندگی رسول الله برای ما الگو است پس پیروان وی نیز باید عدالت جو باشند.

شیخ جعفری ادامه داد:‌امروز جهان پر از ظلم و ستم است و از کشمیر گرفته تا فلسطین برادران مسلمان ما مورد ظلم قرار می گیرند و ما با صراحت می گوییم که از هر مظلومی حتی اگر کافر باشد حمایت می کنیم و از هر ظالمی اظهار نفرت و انزجار می کنیم حتی اگر مسلمان و شیعه باشد، زیرا برای ما انسانیت ارزش زیادی دارد.

وی افزود: قرآن با صراحت می گوید قتل یک انسان مساوی است با قتل همه انسانها و اگر امروز یک انسان به قتل می رسد در حقیقت هفت ملیارد انسان کشته می شوند و ما باید این درد و رنج را درک کنیم.

وی افزود: امروز دشمن ما از یک طرف جنگ را برما مسلط می کنند و از سوی دیگر با ایجاد تفرقه میان شیعه و سنّی می خواهند به اهداف شوم خود برسند، اما همه باید بدانند که پیروان محمد و آل محمد این توطئه دشمن را خنثی خواهند کرد.

دبیر کل مجلس وحدت مسلمین پاکستان آمریکا، اسرائیل و هند را تروریست های بزرگ جهان خواند و گفت: : آمریکا، اسرائیل و هند بزرگترین تروریست های جهان هستند و اعلام مخالفت فرمانده ارتش پاکستان در به رسمیت شناختن اسرائیل قابل تحسین است و ما از این موضع حمایت می کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha