سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام مهدی فرزی

​حوزه/ مشاور نماینده ولی فقیه در استان کردستان در مراسم رونمایی از کتاب «سرباز کوچک امام (ره)» گفت: بعد از گذشت نزدیک به ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، خلق و منش ولایتمداری و دینمداری در بین مردم اهل سنت کردستان جاری و باقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام مهدی فرزی، عصر امروز در مراسم رونمایی از کتاب «سرباز کوچک امام(ره)» که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: نام و یاد سربازان و رزمندگان امام راحل همیشه یک ویژگی خاصی دارد.

مشاور نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: نام این عزیزان همیشه زنگار را از دل ها پاک می کند و آن را به پرواز در می آورد که این را باید از برکت وجود جانفشانی رزمندگان اسلام دانست.

حجت الاسلام فرزی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: باید همیشه و در همه حال از شهیدان و ایثارگران این مرز وبوم که با نثار جان خود امنیت و اقتدار را به این نظام هدیه دادند، یاد کنیم و اجازه ندهیم که بزرگی و جوانمردی آنان به دست فراموشی سپرده شود.

مشاور نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه مردم استان کردستان، ولایتمدار و وطن پرست هستند، گفت: بعد از گذشت نزدیک به 40 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی هنوز خلق و منش ولایتمداری و دینمداری در بین مردم اهل سنت استان کردستان باقی است.

وی در ادامه سخنان خود بیان داشت: به صراحت می توان گفت که هنوز هم اگر ندایی از گلوی مبارک ولایت صادر شود، همین مردم بصیر و غیور کرد دِین خود را به فرمایش مقام معظم رهبری ادا خواهند کرد.

حجت الاسلام فرزی با اشاره به اینکه این انقلاب 4 دهه است که در برابر جهان استکبار مستحکم ایستاده است، گفت: ان شاء الله این انقلاب زیر چتر رهبری روزهای خوبی را پیش رو خواهد داشت.

مشاور نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود بیان داشت: ان شاء روزی فرا برسد که حکومت اسلام سراسر جهان را فتح نماید و ندای الله اکبر در دنیا طنین انداز گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha