پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه جایگاه حساس و ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در جامعه گفت: فرزندان ایثارگران نیروهای آینده انقلاب اسلامی هستند و بنیاد باید در تربیت صحیح فرهنگی عقیدتی آنان اهتمام داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، آیت‌الله محمد رضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان یزد، عصر امروز در دیدار معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، گفت: دشمنان اسلام در چهل سال گذشته خانواده‌های شهدا و ایثارگران را هدف توطئه‌های شوم خود قرار داده و درصدد هستند با ایجاد تفرقه در بین این عزیزان به ‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزند.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه جایگاه حساس و ویژه خانواده شهدا و ایثارگران در جامعه گفت: فرزندان ایثارگران نیروهای آینده انقلاب اسلامی هستند و بنیاد باید در تربیت صحیح فرهنگی عقیدتی آنان اهتمام داشته باشد.

امام ‌جمعه یزد تصریح کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمعیت قابل‌ توجهی را تحت پوشش خود دارد و باید به‌گونه‌ای عمل کند که دشمن نتواند توطئه‌های خود را از طریق ایجاد نارضایتی بین ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا عملی کند.

وی با اشاره به کهولت سن والدین شهدا و جانبازان، افزود: با توجه به شرایط سنی والدین شهدا و جانبازان که به کهنسالی رسیده‌اند، فرزندان شهدا و ایثارگران باید جایگزین آنان شوند و دین خود به آرمان‌های والای شهدا ادا کنند.

آیت‌الله ناصری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط عمومی کشور و مشکلات اقتصادی موجود، بنیاد اگر خدمتی به خاندان مکرم شهدا و ایثارگران انجام می‌دهد باید با دقت و ظرافت انجام دهد تا سایر افراد جامعه احساس تبعیض نکنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha