سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت‌ الاسلام مصطفی توکلیان - سمنان

حوزه/حجت‌الاسلام توکلیان با بیان اینکه منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف در صداوسیما مرکز سمنان دنبال می‌شود، گفت: در جهت حفظ و ارتقاء فرهنگ‌های بومی در صداوسیمای سمنان تلاش جدی خواهیم داشت.

حجت‌الاسلام مصطفی توکلیان که به‌تازگی به‌عنوان مدیرکل صداوسیما مرکز سمنان منصوب‌شده و بناست که فردا معارفه شود، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در سمنان، در مورد برنامه‌های اولویت‌دار خود در صداوسیما مرکز سمنان اظهار داشت: من آن چیزی که عرض می‌کنم خدمتتان یک مطلب خام است، اما عمده قصه اینکه بنا داریم در صداوسیما مرکز سمنان ان شاءالله اگر خدا توفیق بدهد در عرصه تولید محتوا و محتواهای معارفی، اجتماعی یک کار بهتر و قوی‌تری را دنبال کنیم.

مدیرکل جدید صداوسیما مرکز سمنان تصریح کرد: الحمدلله صداوسیما مرکز سمنان مرکز سرپایی هست و این به نظرم می‌رسد که لازم هست در این شرایط دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه‌های فرهنگی، معرفتی، اجتماعی و حتی اقتصاد مقاومتی را در رسانه هم به شکل پسندیده‌ و هم محتوای قابل قبول ترویج، تبلیغ و برنامه‌سازی کنیم.

وی در پاسخ به سؤال اینکه برنامه‌های صدا و سیمای مرکز سمنان در چهل‌سالگی انقلاب اسلامی چیست؟ افزود: همهٔ مراکز یک دستورالعمل کارآمدی را برای خودشان در جهت چهل‌سالگی انقلاب اسلامی دارند و دوستان هم دارند در شبکهٔ استانی سمنان روی این موضوع کار می‌کنند، چون امروز یک مقدار قصه خام هست بنده الآن خیلی نمی‌توانم با صراحت بگویم، ولی امیدواریم که بتوانیم یک کار خوب و فاخری را در حوزه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی دنبال کنیم.

حجت‌الاسلام توکلیان در پاسخ به این سؤال که با توجه به فرهنگ‌پرور بودن و نامیده شدن استان سمنان به‌عنوان جزیره لهجه‌ها چه برنامه‌ای را در صداوسیمای مرکز استان در این راستا دارید؟، خاطرنشان کرد: این حرف صحیح هست که استان سمنان استان فرهنگی به شمار می‌رود و امیدواریم آن چیزهایی که ازنظر ارتقای فرهنگ بومی یا به نحوی اتحاد فرهنگ اجتماعی مردم سمنان است خصوصاً فرهنگ مردم خوب استان را درست و صحیح ترویج و تبلیغ کنیم و بتوانیم فضایی را در سمنان فراهم کنیم که همدلی‌ها و همگرایی‌ها در استان شدت پیدا کند.

انتهایی پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha