شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کارگاه آموزشی مبلغات سنتی

حوزه / کارگاه آموزشی مبلغات سنتی، در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از یزد، کارگاه آموزشی مبلغات سنتی، در محل سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت الاسلام علی کارگر، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در ابتدای این کارگاه آموزشی با اشاره به سفارش‌های صورت گرفته در خصوص امانت داری در آموزه‌های دینی گفت: مبلغات باید در فعالیت‌های تبلیغی خود نسبت به دو مؤلفه امانت داری و صدق در گفتار اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه نبود صداقت و راستگویی در گفتار شکست انسان رابه همراه خواهد داشت افزود: رساندن پیام ائمه معصومین(ع) و قرآن کریم دو امانت مهمی است که در اختیار مبلغین و مبلغات قرار دارد.

این مسئول فرهنگی اضافه کرد: کسانی که در مجالس شرکت می‌کنند توقعی دارند و آن الگو قرار دادن رفتار ماست، لذا باید نسبت به رفتار و کردار خود بسیار حساس باشیم.

وی با بیان اینکه دین خدا امانت الهی است اظهار کرد: مبلغین و مبلغات به عنوان پیام رسان‌ها باید حقیقت دین را همانگونه که است برای مردم بیان کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: نباید برداشت‌های خود را به عنوان دین برای مردم بیان کنیم، بلکه باید آنچه از قرآن و اهل بیت(ع) به ما رسیده، بیان کنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha