سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مبلغین و مبلغات باید نسبت به شرایط روز جامعه و کشور حساس باشند و در منابر خود به برکات و دستاوردهای انقلاب اشاره کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، در کارگاه آموزشی مبلغات سنتی که در محل سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد با بیان اینکه بحث بازتاب اعمال از موضوعات مهم در زندگی انسان است افزود: این موضوع در آموزه‌های دینی بسیار مورد تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: انسان طبق سنت الهی قطعاً بازتاب اعمالش را در زندگی خواهد دید اما گاهی ممکن است رسیدن این بازتاب مدت‌ها طول بکشد و حتی گاهی در نسل‌های آینده نمایان شود.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی با بیان اینکه مبلغین و مبلغات باید نسبت به مطالبی که بیان می‌کنند حساسیت داشته باشند، اظهار داشت: گفته‌های شما مبلغین و مبلغات اعمال مخاطبانتان را می‌سازد و اگر این عمل ضرری به او برساند طبق سنت الهی بازتاب این عمل به او خواهد رسید.

وی با بیان اینکه "به عمل کار برآید"، افزود: باید گفتار و کردار مبلغین و مبلغات یکی باشد و این همان مسئله‌ای است که خداوند متعال هم بر آن تاکید دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد اذعان کرد: تنها گفتن شهادتین نشانه مسلمانی نیست، بلکه مسلمانی باید در عمل انسان مشهود باشد.

وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی شرایط برای تبلیغ مبلغین و مبلغات فراهم شده، اضافه کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب باید قدردان این نعمت والا باشیم و در منابر خود به آن بپردازیم.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: مبلغین و مبلغات باید نسبت به شرایط روز جامعه و کشور حساس باشند و در منابر خود به برکات و دستاوردهای این انقلاب اشاره کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد اظهار داشت: برخی از خدمات و پیشرفت‌های صورت گرفته در دوران چهل ساله انقلاب قابل مقایسه با دوران بیش از آن نیست.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha