جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدرسه علميه ريحانه الرسول(س) نكا؛ كرسي آزاد انديشي؛ سند۲۰۳۰

حوزه/ کرسی آزاد اندیشی با موضوع جهانی سازی و سند ۲۰۳۰" در مدرسه علمیه ریحانة الرسول(سلام الله علیها) نکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، آقای عمویی، استاد ارائه کننده بحث، در این کرسی بیان کرد: در هزاره سوم، در سازمان ملل، طرح و سندی جامع با عنوان دگرگون ساختن جهان به تصویب رساندند تا مبنای هماهنگی در جوامع را رقم بزنند؛  و این امر به نوعی همان جامعه جهانی یا دهکده واحد مد نظر لابی صهیونیسم در دنیاست که از این طریق بر جوامع و ملت ها غالب شده و  اهداف خود را به ثمر برسانند.

وی افزود: در تاریخ 25 شهریور سال 95 هیئت دولت، اجرای سند 2030 را که در ذیل برنامه توسعه پایدار سازمان ملل است، به صورت چراغ خاموش با تشکیل کارگروهی الزامی می کند؛ پذیرفتن و پیگیری اجرای این سند در حالی که محتوای آن شامل تعارضات فراوانی است (ازجمله اضمحلال تدریجی فرهنگ بومی کشورها، تاکید برابری جنسیتی در مقابل عدالت و تعارض آن  با نظام آموزش و پرورش ایران) واکنش هایی را به همراه داشت.

وی تصریح کرد: در سپتامبر 2015 در مجمع عمومی ملل متحد، دستور کار توسعه پایدار سند 2030 را تصویب کرده و رونمایی از سند آن به صورت رسمی20 آذر ماه سال 95، با مدیریت دفتر یونسکو در ایران با تشکیل 30 کارگروه تخصصی اتفاق افتاد.

کارشناس  مدیریت استراتژیک با اشاره به نظر مقام معظم رهبری در خصوص این سند اعلام کرد: رهبر انقلاب با صراحت فرمودند که جمهوری اسلامی ایران تسلیم چنین سند هایی نمی شود، به چه مناسبت یک مجموعه به اصطلاح بین المللی حتی یونسکو که قطعا تحت نفوذ قدرت های دنیاست این حق را داشته باشد که برای ملت های تکلیف مشخص کند.

وی گفت: سند 2030 با آرمان های اسلامی، مسائل بومی و فرهنگی جوامع اسلامی در تعارض بوده و در حقیقت مدخل ورودی برنامه های جامع سازمان ملل برای تسلط بر کشور ها به بهانه موهوم توسعه پایدار است که اهداف جهانی را دنبال می کند.

آقای بابایی منتقد این کرسی اظهار کرد: یکی از موارد موجود در اصل این سند این است که دولت ها موظف هستند هر تصمیمی که سازمان ملل یونسکو می گیرد، در برنامه خود اجرا کرده و بر آن مبنا فعالیت کنند.
وی اضافه کرد: سازمان ملل آن گروهی است که در جنگ تحمیلی، سلاح های شیمیایی را از کارخانه آلمانی گرفته و به عراق می فرست تا بر سر مردم ایران بریزند و بعد مردم را  برای درمان آلمان می فرستد تا بررسی کند که سلاح شیمیایی در کجا اثر نگذاشته و بتواند یک سلاح کامل تر بسازد.

وی تاکید کرد: طبق اصول دینی ما اگر قانون عوض شود، نگاه ها، ارزش ها و در نتیجه رفتار مردم عوض می شود، سپس یک سبک زندگی جدید متفاوت از ارزش های اسلامی و خانواده ای فارغ از دین تشکیل و فتنه ای ایجاد می شود که مطابق با خواست دشمنان است.

آقای معافی استاد داور ضمن جمع بندی مطالب ارئه شده بیان کرد: دشمن پروژهای به نام "ما و اونا" و به تعبیر خودشان " اوردر و بوردر" دارد که طبق آن، طرح هایی که برای ملت ها می فرستند، برای خودش قبول ندارد. به عنوان مثال در انیمیشنی که محصول کشور آمریکاست، بچه ای با کمپانی سگ(که با هدف جایگزین کردن سگ به جای بچه می باشد) مبارزه می کند یا ملکه انگلیس در میان برنامه اش، پوشک نوه اش را تعویض می کند، در حالی که برای ما در شبکه من و تو پلاس نحوه زندگی با سگ را تبلیغ می کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ما با نظام سلطه جهانی روبرو هستیم که پشت صحنه اش ارکان های مختلفی دارد، اگر جنگی هست، یک جنگ پیچیده جهانی است که به واسطه ابزارهای ارتباطی به دنبال استحاله جهان اسلام است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: طراحان سند 2030 در کل از دو چیز نفع می برند؛ اول فحشا که بزرگترین عامل تجارتشان بوده و روزانه با آن میلیون ها معامله می کنند و دوم مسئله جمعیت است(پروژه فرزند کمتر زندگی بهتر از دهه 40 استارت خورد)، که به وسیله فحشا، جنگ، داعش و فرهنگ سازی انواع ازدواج ها، بتوانند منافع طبیعی خاورمیانه را در جهت منافع اسرائیل و نظام سلطه جهانی به راحتی غارت کنند.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

    

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha