سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
کد خبر: 471848
۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین از برگزاری جشنواره فیلم، عکس، داستان، خوشنویسی و خاطره «آدینه» با محوریت نماز جمعه در استان قزوین خبرداد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در گردهمایی اعضای ستادهای نماز جمعه استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید حسن پور برگزار شد، گفت: اتحاد و انسجام تشکیلاتی در ستاد نمازجمعه یکی از مهم ترین نکات است و مسئولان ستادهای نماز جمعه این مهم را مورد توجه قرار دهند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین با بیان این که نماز جمعه نهادی مردمی بوده وبودجه دولتی خاصی ندارد و مقام معظم رهبری نماز جمعه را نهاد حاکمیتی می دانند، بیان کرد:با توجه به تاکیدات اسلام و قرآن کریم مبنی بر برپایی هر چه بهتر نماز جمعه، امروز باید تمام مسئولان باید در راستای تقویت نماز جمعه و امور فرهنگی تلاش داشته باشند.

وی ادامه داد: اداره شهر بدون نماز دشوار خواهد بود، بنابراین شهرداران ومسئولان شهری باید تمام همت خود را برای برپایی نماز جمعه به کار گیرند.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین از برگزاری جشنواره فیلم، عکس، داستان، خوشنویسی و خاطره «آدینه» با محوریت نماز جمعه در استان قزوین خبرداد و گفت: این اولین جشنواره با محوریت نماز جمعه در استان است. علاقمندان می توانند تا دی ماه سال جاری، در موضوعات مختلف آثار خوبی را به دبیرخانه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه ارسال کنند.

در پایان این مراسم از پوستر جشنواره آدینه رونمایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha