شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بروجرد

حوزه/ امام جمعه بروجرد گفت: با بیان اینکه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری در مدارس علمیه توسعه و گسترش یابد، گفت: با توسعه و تجهیز مراکزحوزوی می توان فرهنگ دینی و قرآنی را در جامعه اشاعه دهیم .

به گزارش خبرگزاذری«حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امروز در گردهمایی فصلی مدیران حوزه علمیه لرستان، در مدرسه ولیعصر(عج) بروجرد با اشاره به اینکه طلاب امانتی در دست اساتید حوزه هستند، اظهار کرد: اساتید باید با دلسوزی و سعه صدر در تربیت طلاب مومن، مهذب و انقلابی تلاش خود را بکار گیرند.

وی با بیان اینکه کیفی محوری باید در جذب طلاب حوزه های علمیه بصورت جدی در دستور کار قرار بگیرد، افزود: با پذیرش طلاب مومن، انقلابی و مستعد می توان شاهد پویایی و نشاط در حوزه های علمیه باشیم .

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه حوزه ها باید طلاب و مبلغانی کارآمد و موثر برای تبلیغ علوم دینی و سیره اهل بیت(ع) تربیت کنند، اظهار کرد: اساتید حوزه باید همت خود را در راستای تربیت طلابی فاضل و در راستای تبیین اهداف انقلاب بکار گیرند .

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه طلاب مقید به احکام ،اخلاق اسلامی و مسلط به آموزه های قرآنی تبلیغ موثر و کارآمدتری را در جامعه خواهند داشت خاطر نشان کرد:اساتید حوزه ها باید با اجرای برنامه های دقیق قرآنی در مدارس علمیه طلاب را با نور قرآن مانوس کنند و اجرای مستمر برنامه های قرانی را در راس برنامه های تهذیبی آموزشی مدارس قرار دهند .

وی با بیان اینکه زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری در مدارس علمیه توسعه و گسترش یابد، گفت: با توسعه و تجهیز مراکزحوزوی می توان فرهنگ دینی و قرآنی را در جامعه اشاعه دهیم .

در پایان این گردهمایی، مدیران و معاونان مدارس علمیه استان لرستان گزارشی از وضعیت علمی آموزشی و تهذیبی مدارس ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha