جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
میناپور

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین میناپور در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تلاش خود را برای تضعیف روحیه انقلابی در جامعه بکار گرفته اند، گفت: طلاب و مبلغان باید دستاوردهای و پیشرفت های انقلاب اسلامی را در ابعاد گوناگون نظامی، هسته ای، فرهنگی، سیاسی، عمرانی، و ... برای مخاطبان بازگو نمایند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور، امروز در گردهمایی فصلی مدیران و معاونان 13 مدرسه علمیه استان لرستان، در مدرسه ولی عصر(عج) بروجرد با بیان اینکه وضعیت حوزه استان درابعاد تهذیبی، آموزشی و پژوهشی مطلوب است، گفت: مدیران و معاونان مدارس با اجرای دقیق برنامه ها طبق سرفصل های مصوب، همت خود را برای پویایی و نشاط مدارس و تربیت طلاب مومن و کارآمد بکار گرفته اند .

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 6 پروژه حوزوی در استان لرستان فعال و در دست اجرا است، اظهار کرد: درخرم آباد فاز دوم مدارس کمالیه، رضویه و صادقیه، در نورآباد توسعه مدرسه بقیه الله(عج)، در الشتر مدرسه رضوی و در دورود مدرسه علمیه آیت الله بروجردی (ره) در حال اجرا و ساخت هستند و در حال حاضر این طرح ها پیشرفت مطلوبی دارد .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان در ادامه با بیان اینکه طلاب و مبلغان جوان باید برکات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را در جامعه تبیین و تشریح کنند، خاطر نشان کرد: دهه فجر فرصتی مغتنم برای بیان برکات انقلاب و تبیین اندیشه های امام(ره) و مقام معظم رهبری است، لذا باید مبلغان و طلاب از این فرصت بهره گیرند.

حجت الاسلام و المسلمین میناپور در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب تلاش خود را برای تضعیف روحیه انقلابی در جامعه بکار گرفته اند، گفت: طلاب و مبلغان باید دستاوردهای و پیشرفت های انقلاب اسلامی را در ابعاد گوناگون نظامی، هسته ای، فرهنگی، سیاسی، عمرانی، و ... برای مخاطبان بازگو نمایند .

وی در پایان با اشاره به اینکه گردهمایی فصلی مدیران و معاونان مدارس فرصتی برای تبادل اندیشه در راستای اجرای مطلوب و موفق برنامه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی در مدارس است، یادآور شد: مدیران و معاونان مدارس باید با اخلاص و دلسوزی همت خود را در تربیت طلاب مومن، مهذب و پژوهشگر بکار گیرند تا شاهد تعمیق پویایی و نشاط روز افزون حوزه های علمیه برای مقابله با توطئه ها و دسیسه های دشمنان اسلام و انقلاب باشیم.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha