سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام اسلامی

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز خوشبختانه در بدنه اعضای ستادهای نماز جمعه، جوانان انقلابی و نخبه حضور دارند و باید بتوانیم در برگزاری این آیین عبادی سیاسی برنامه های ابتکاری و جذاب داشته باشیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گردهمایی مسئولین و فعالان ستادهای نماز جمعه استان قزوین، گفت: این ملت همواره در مسیر ولایت و رهبری گام برمی دارد و ثابت کرده اند که در همه صحنه های حساس انقلاب، همواره حضوری پرشور و پرصلابت دارند.

 امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: دشمنان نظام همواره از جایگاه عبادی و سیاسی نماز جمعه هراس داشته و به دنبال تضعیف آن بوده و هستند، اجتماعی که امت اسلامی هر هفته در قالب میعادگاه‌های نماز جمعه انجام می‌دهند، تجمعی از روی اخلاص و دینداری  است و هیچ وقت چنین حرکتی جایگاه اصیل خود را از دست نمی‌دهد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد:  تأثیرگذاری نماز جمعه به عنوان کانون وحدت و همدلی امت اسلامی زمینه‌ای را فراهم کرده تا همبستگی برای رسیدن به اهداف جامعه اسلامی نمود پیدا کند و در نقطه مقابل ذلت و شکست برای دشمنان اسلام و امت اسلامی رقم بخورد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن به دنبال کوچکترین مشکل در کشور است تا از آن بهره برداری تبلیغاتی نماید، بنابراین آحاد جامعه اسلامی باید در برابر توطئه های دشمنان هوشیار و بیدار  باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در پایان بیان کرد: امروز خوشبختانه در بدنه اعضای ستادهای نماز جمعه استان قزوین، جوانان انقلابی و نخبه حضور دارند و باید بتوانیم در برگزاری این آیین عبادی سیاسی برنامه های ابتکاری و جذاب داشته باشیم.

موفقیت ملت ایران در آزمون های سخت

 حجت الاسلام نورالله قدرتی، مدیر کل دادگستری استان قزوین نیز در این گردهمایی با اشاره به صدور پیام های انقلاب اسلامی، گفت: شاخه و برگ درخت انقلاب هر روز بیشتر شده، سایه آن گسترده تر می شود و دل های مستضعف جهان به این انقلاب متمایل تر می شود.

وی به دفاع جانانه ملت ایران ایران  از انقلاب در هشت سال دفاع مقدس و در برابر توطئه های مختلف دشمنان اشاره کرد و ادامه داد: امروز هم باید آن شور انقلابی باقی وجود داشته باشد، چرا که این شور می تواند دشمن را زمین گیر و ناامید کند، البته دشمن باید تسلیم به این عظمت و اقتدار شود.

مدیر کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد:  امروز همه تلاش استکبار جهانی و ایادی آنها در منطقه این است که بتوانند و به خیال خام خود پایان انقلاب را در چهل سالگی جشن بگیرند، اما باوجود رهبری بصیر، حکیم و فرزانه و با مردم وفاداری به آرمان های انقلاب و شهدا هرگز این خواب های آشفته آنها تعبیر نخواهد شد.

حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد: دشمنان بدانند این انقلاب مسیر خود را ادامه می دهد، چرا که ملت ایران در تمام این چهل سال از همه آزمون های سخت و تحریم ها و تهدیدها به خوبی و با شایستگی و سرافرازی عبور کرده است.

وی اظهار کرد: درخت تنومند انقلاب اسلامی بعد از امام(ره)، توسط رهبر فرزانه انقلاب، آبیاری و هر روز بالنده تر می شود و آثار شیرینش را در تلخی کام دشمنان انقلاب و استکبار جهانی می بینیم، بنابراین امروز لازم است با توجه به هجمه های ناعادلانه دشمن، فرزندان و جوانان خود را بیشتر با اهداف امام(ره)، انقلاب و شهدا آشنا  کنیم.

مدیر کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: ما براساس سوگندی که خورده ایم، در راستای تحقق حق و احقاق عدالت، در هر مقام و جایگاهی که مراجعین باشند، قاطعانه و عادلانه بر اساس قانون رسیدگی خواهیم کرد تا امید را به جامعه برگردانیم و باید به کاری که انجام می دهیم افتخار کنیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha